بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با تکمیل تحقیقات؛ اتهام اخاذی برادر پل پوگبا تایید شد

اخاذی کردن ماتیاس پوگبا از بردارش پوگبا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۵۹
اخاذی کردن ماتیاس پوگبا از بردارش پوگبا

دادگاه مسئول رسیدگی به پرونده ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا او را تفهیم اتهام کرد تا مشخص شود که آنها رسما با اتهام اخاذی روبرو هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دادگاه مسئول رسیدگی به پرونده ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا او را تفهیم اتهام کرد تا مشخص شود که آنها رسما با اتهام اخاذی روبرو هستند.

به گزارش پارس فوتبال، ماتیاس پوگبا از چند روز قبل با انتشار ویدیوها و مطرح کردن ادعاهایی درباره برادرش پل پوگبا یکی از جنجالی‌ترین حواشی چند سال اخیر فوتبال اروپا را رقم زد.

او مدعی شده بود که اطلاعاتی درباره این بازیکن دارد که نشان می‌دهد او با چهره‌ای که از خودش ساخته بین فوتبال‌دوستان ساخته کاملا فرق دارد و در تمام این مدت تنها به این که انسان خوبی است وانمود کرده است.

کار تا جایی پیش رفت که او مدعی شد پوگبا از یک جادوگر استفاده کرده است تا کیلیان امباپه را در تیم ملی فرانسه طلسم کند و اجازه درخشش به او ندهد تا خودش ستاره اصلی این تیم باشد.

این بازیکن سابق منچستریونایتد اعلام کرد که برادرش و چند نفر از دوستان کودکی‌اش به دنبال باج گرفتن از او هستند و خواهان پرداخت مبلغ 13 میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت او روبرو شده است.

چهار نفر از جمله ماتیاس پوگبا در این پرونده دستگیر شده بودند و حالا RMC Sport خبر داده است که اتهام اخاذی از سوی دادگاهی در پاریس به او تفهیم شده است و این بازیکن قرار است تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اتهاماتش در بازداشت بماند.

یاسین بوزرو، وکیل ماتیاس پوگبا، در این باره گفت:

ما به این موضوع اعتراض خواهیم کرد. موکل من هیچ جرمی مرتکب نشده است. ما تصمیم ادامه بازداشت او را درک نمی‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *