بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید ستاره 60 میلیون پوندی منچستریونایتد از ستاره سابق رئال مادرید

لیساندرو مارتینز : رافائل واران برای من یک اسطوره و الگوست ؛ از بازی در کنار او در خط دفاع بسیار خوشحالم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۲۱
لیساندرو مارتینز

لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی منچستریونایتد عنوان کرد که از بازی در کنار رافائل واران بسیار لذت می‌برد و از نظرش، واران یک اسطوره است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی منچستریونایتد عنوان کرد که از بازی در کنار رافائل واران بسیار لذت می‌برد و از نظرش، واران یک اسطوره است.

به گزارش پارس فوتبال، رافائل واران در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد با مشکلات جسمانی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما حالا توانسته با تمرینات سخت زیر نظر اریک تن هاگ در اردوی پیش فصل، دوباره به روزهای اوجش بازگردد و جای هری مگوایر کاپیتان را در ترکیب اصلی بگیرد. در حال حاضر واران با لیساندرو مارتینز زوج اصلی خط دفاعی منچستریونایتد را تشکیل می‌دهند.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، مارتینز درباره رافائل واران گفت:

همه می‌دانند که او چه قدر خوب است. رافائل برای من یک اسطوره و الگوست. از بازی در کنار او در خط دفاع بسیار خوشحالم، اما تمامی بازیکنان در تیم آماده بازی کردن هستند. همه کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و سخت تلاش می‌کنند. و این مهم‌ترین نکته است. منظورم فقط واران نیست، بلکه هری مگوایر، لوک شاو، دونی فن دبیک و … همه آماده هستند و این بسیار خوب است.

بله شروع سختی در لیگ برتر انگلیس که بهترین لیگ در جهان است، داشتم زیرا در انگلیس همه بسیار فیزیکی بازی می‌کنند و شما در مقابل بهترین بازیکنان قرار می‌گیرید. باید بیشتر تمرین می‌کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *