بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوژه شدن ستاره بلژیکی لستر ؛ این چه پنالتی بود؟ + عکس

واکنش طنزآمیز هواداران لسترسیتی به پنالتی عجیب یوری تیلمانس در دیدار با تاتنهام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۴۶
یوری تیلمانس در لستر

یوری تیلمانس هافبک لسترسیتی در دیدار مقابل تاتنهام یک پنالتی از دست داد ولی در تکرار این پنالتی موفق شد توپ را وارد دروازه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوری تیلمانس هافبک لسترسیتی در دیدار مقابل تاتنهام یک پنالتی از دست داد ولی در تکرار این پنالتی موفق شد توپ را وارد دروازه کند. او به خاطر روش پنالتی زدنش سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش پارس فوتبال، یوری تیلمانس هافبک بلژیکی لسترسیتی در دیدار دیشب تیمش مقابل تاتنهام در همان دقایق اولیه پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی موفق نشد دروازه هوگو لوریس را باز کند. او اما به لطف تکرار ضربه به دستور داور دوباره فرصت پیدا کرد و این بار دروازه تاتنهام را باز کرد.

هر دو ضربه تیلمانس به شکلی کاملا قابل پیش‌بینی زده و دقیقا به یک نقطه از دروازه لوریس شلیک شد. روشی که این هافبک بلژیکی برای پنالتی زدن در این بازی انتخاب کرد با انتقادهای زیادی مواجه شده و او را سوژه شبکه‌های اجتماعی کرده است.

در دقیقه 5 مسابقه بود که داور در سوت خود دمید و خطا روی جاستین مدافع لستر را اعلام کرد. تیلمانس در حالی پشت توپ قرار گرفت که شبکه اسکای اسپورتس در پخش زنده نشان داد او هر هشت پنالتی خود را به سمت راست دروازه شلیک کرده است.

یوری تیلمانس در لستر

تیلمانس دقیقا همین سمت را نشانه گرفت و هوگو لوریس موفق شد پنالتی‌اش را دفع کند. از شانس خوب هافبک بلژیکی بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور اعلام کرد لوریس پیش از ضربه از خط دروازه بیرون آمده و پنالتی باید تکرار شود.

با اینکه تیلمانس این بار هم پنالتی‌اش را دقیقا به همان جایی فرستاد که ضربه پیشین را شلیک کرده بود اما این بار توپ او از لوریس رد شد تا لستر از حریفش پیش بیفتد.

یوری تیلمانس در لستر

نوع پنالتی زدن تیلمانس در شبکه‌های اجتماعی با انتقادهای زیادی مواجه شد. یک کاربر نوشت:

تیلمانس چقدر احمق است که هر دفعه توپ را یک جا می‌فرستد.

یک کاربر دیگر نوشت:

چه بازیکن شجاعی، هشت پنالتی همه به یک سمت دروازه‌بانها. حتی من از او بهتر پنالتی می‌زنم. تو چه اعتماد به نفسی داری تیلمانس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *