بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسرت بزرگ علیرضا جهانبخش پس از درخشش خیره کننده در لیگ اروپا !

علیرضا جهانبخش : حیف شد که نتوانستم در بازی فاینورد و اشتروم گراتس هت‌تریک کنم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰
علیرضا جهانبخش : حیف شد که نتوانستم در بازی فاینورد و اشتروم گراتس هت‌تریک کنم

علیرضا جهانبخش در واکنش به مردود شدن یکی از گل‌هایش مدعی شد که حیف شد که نتوانستم در بازی فاینورد و اشتروم گراتس هت‌تریک کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی درباره عملکرد درخشانی که در بازی اخیر فاینورد داشت صحبت کرد و گفت گلزنی در این مسابقه برایش بسیار مهم بوده است.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد سه‌شنبه شب در دیدار مقابل اشتورم‌ گراتس در لیگ اروپا درخشان ظاهر شد و با دو گلی که به تیم اتریشی زد به ناکامی تقریبا هفت ماهه خود در باز کردن دروازه حریفان پایان داد.

جهان‌بخش در دیدار فاینورد مقابل اشتورم گراتس، درحالیکه به عنوان وینگر راست به میدان رفته بود در دقیقه 9 قفل دروازه‌ها را باز کرد و اولین گل تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه 41 دومین گل خودش را هم زد تا نقش مهمی در پیروزی 6 گله فاینورد بازی کند.

علیرضا در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN درباره عملکرد درخشان خود در این بازی صحبت کرد و گفت:

آن شب برای ما به عنوان تیم و همینطور برای من به عنوان یک بازیکن شبی فوق‌العاده بود.

مربی ما گفته بود که دروازه‌بان حریف اگر با موقعیت تک به تک مواجه شود خیلی زود روی زمین می‌خوابد. من در آخرین لحظه دیدم که دروازه‌بان روی زمین خوابید تا زاویه را تنگ کند و همانجا تصمیم گرفتم بلافاصله شوت بزنم. به نظرم گل خیلی قشنگی شد.

جهان‌بخش در این مسابقه حتی می‌توانست هت‌تریک کند اما گل سوم او توسط داور به دلیل خطا در حرکات پیش از به ثمر رسیدن گل مردود شد. علیرضا در باره این گل ردشده گفت:

خیلی حیف شد. ولی خوشحالم که توانستم به تیمم برای پیروزی کمک کنم. ما در بازی‌های اخیر خیلی خوب کار کردیم و کل تیم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده. گل زدن در این بازی برایم خیلی مهم بود چون توانستم ثابت کنم که دوباره به شرایط ایده‌آل برگشته‌ام.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *