بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری دوباره سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی

احسان اصولی : برای حضور جواد نکونام در تیم ملی ملاحظاتی وجود دارد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰
کارلوس کی‌ روش لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد

احسان اصولی در واکنش به گسترش دوباره شایعه حضور جواد نکونام در تیم ملی ضمن تکذیب آن مدعی شد در این خصوص ملاحظاتی وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت که برای حضور جواد نکونام در تیم ملی ملاحظاتی وجود دارد.

احسان اصولی در مورد اینکه پیمان یوسفی مجری برنامه “ورزش و مردم” امروز از قول او اعلام کرد حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال کشورمان قطعی شده است، اظهارداشت:

برای حضور جواد نکونام در تیم ملی ملاحظاتی وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشیم. باشگاه فولاد نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست و وضعیت خوب و آسیب نخوردن آن هم برای فدراسیون و هم برای باشگاه بسیار مهم است. نتیجه گرفتن و سروسامان گرفتن فولاد در آسیا برای مردم خوزستان و البته مردم ایران و همچنین مسئولان داخلی باشگاه فولاد حائز اهمیت و توجه است.

وی افزود:

از طرفی موضوع تیم ملی و قرار گرفتن یک مربی ایرانی حاذق به نام نکونام که کی‌روش او را انتخاب کرده در کادر فنی تیم ملی نیز موضوع مهمی است. دوستان در حال پیگیری جمیع این موارد هستند و شخص مهدی تاج این موضوع را پیگیری می‌کند. به این موضوع هم توجه کنید؛ تا زمان برگزاری انتخابات، انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون و در ادامه انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی با نظر هیات رئیسه، لیگ شروع و چند هفته از آن سپری شده بود. در این زمان نکونام در باشگاه فولاد مشغول فعالیت بود و به باشگاه و هواداران خونگرم خوزستانی تعهداتی داشت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:

ما باید همه موارد را مدنظر قرار بدهیم. ان‌شاءالله با پیگیری های انجام شده به راه‌حلی می‌رسیم تا هم فولاد خوزستان دچار صدمه نشود و در مسیر پیش رو موفق عمل کند، هم تیم ملی از ظرفیت مربی جوان و خوش آتیه فوتبال کشورمان در کنار کی‌روش بهره لازم را ببرد. تمام مسائل قابل پیگیری است و ان‌شاءالله بلافاصله پس از نهایی شدن آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اصولی افزود:

امروز پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم از جانب من نقل قولی کرد اما پیش از این صحبت این توضیحات را به او دادم. ای کاش خودم روی خط می‌آمدم تا این صحبت‌ها را بیان کنم. یوسفی استنباط خودش را از صحبت‌های من اعلام کرد. باز هم می‌گویم موضوع در حال پیگیری است و امیدوارم به زودی حل شود تا به اطلاع مردم عزیز برسانیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که هم هواداران خونگرم و دوست داشتنی خوزستانی فولاد نگران تیم‌شان نشوند و شرایط مناسبی برای آنها پیش بیاید هم از ظرفیت نکونام در تیم ملی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *