بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی پیشین در نقش شگفتانه کارلوس کی روش در جام جهانی !

علاقه کارلوس کی روش به شیوه تمرینات و استایل رضا اسدی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۴
علاقه کارلوس کی روش به شیوه تمرینات و استایل رضا اسدی

رضا اسدی هافبک پیشین پرسپولیس که نتوانست در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد، پس از بازگشت به تراکتور و شکوفا شدن، حالا در تیم ملی و تمرینات این تیم توانسته نظر مثبت کارلوس کی روش را به خود جلب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک پیشین پرسپولیس و فعلی تیم تراکتور جزو آن دسته از بازیکنانی است که استایل مورد علاقه کارلوس کی روش را دارد.

رضا اسدی پس از اینکه فصل گذشته با سر و صدای زیاد به تیم پرسپولیس پیوست هرگز نتوانست عملکرد قابل قبولی در تیم یحیی گل محمدی داشته باشد به همین دلیل جزو اولین بازیکنان پرسپولیس بود که در لیست خروج باشگاه قرار گرفت و درنهایت در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تبم تراکتور پیوست.

شاید اگر تا همین چند هفته قبل از حضور رضا اسدی در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی خبر داده و مدعی می‌شدیم که اسدی در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی مقابل ولز، آمریکا و انگلیس بازی خواهد کرد، کمتر کسی باور می‌کرد اما به نظر می‌رسد با حضور کی روش این احتمال می‌رود که اسدی به بازیکن تغییرناپذیر تیم ملی تبدیل شود.

مرور دوران حضور کی‌روش در ایران ثابت می‌کند که در جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از نفرات اصلی لیست ۲۳ نفره تیم ملی رضا حقیقی بود. بازیکنی کاملا تخریبی در خط میانی که سرمربی پرتغالی تیم ملی علاقه خاصی به نوع بازی او داشت.

 برای کی‌روش بازیکنانی برای بازی در خط میانی و پست هافبک دفاعی اولویت دارند که از نظر فیزیکی نفرات توانمندی بوده و اجازه ندهند به سادگی بازیکنان حریف از مقابل شان عبور کنند.

از این رو بازیکنانی با استایل و ویژگی‌های رضا حقیقی و رضا اسدی، بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش برای حضور در پست هافبک دفاعی هستند.

فراموش نکنیم که اسدی در لیگ جاری هم عملکرد خوبی داشته است و موفق‌ترین عملکرد را در این هفته‌ها به عنوان  هافبک دفاعی داشته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *