بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جیدون سانچو به قولش عمل کرد؛ تقدیم گل به هوادار خردسال + عکس

خوشحالی پس از گل جیدون سانچو با نمایش ساق بند هدیه کودک خردسال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸
جیدون سانچو

شادی بعد از گل جیدون سانچو بعد از گلزنی به شریف مولداوی به مذاق برخی هواداران یونایتد خوش نیامده و حرکتی خودپسندانه توصیف شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شادی بعد از گل جیدون سانچو بعد از گلزنی به شریف مولداوی به مذاق برخی هواداران یونایتد خوش نیامده و حرکتی خودپسندانه توصیف شده است.

به گزارش “ورزش سه”، جیدون سانچو ستاره انگلیسی منچستریونایتد در دقیقه 17 بازی امشب تیمش مقابل شریف مولداوی موفق شد با یک حرکت دیدنی گل اول بازی را به ثمر برساند. او بعد از این گل ساق‌بند پایش را باز کرد و آن را در مقابل هواداران به نمایش گذاشت. ساق‌بندی که تصویر او رویش نقش بسته بود.

برخی از هواداران یونایتد از این حرکت ستاره انگلیسی راضی نبوده و معتقد بودند این حرکت سانچو خودپسندانه است و بوی غرور می‌دهد. اما واقعیت این است که خوشحالی بعد از گل سانچو دلیل خاصی دارد که از قضا کاملا برخلاف تصور این گروه از هواداران است.

جیدون سانچو

خوشحالی بعد از گل سانچو با نشان دادن ساق‌بندها به هواداران

سانچو چند وقت پیش در حالی که در شهر منچستر با اتومبیل خود رانندگی می‌کرد توسط گروهی از هواداران شناسایی شد. هوادارانی که به طرف اتومبیل سانچو هجوم آورده و خواهان امضا گرفتن و صحبت با ستاره تیم‌شان شدند.

در این میان یک هوادار یک جفت ساق‌بند به سانچو هدیه داد که تصویر این ستاره جوان انگلیسی روی آنها نقش بسته بود. این هوادار کودکی بود که با پدرش در محل حاضر شده بود. پدر هوادار خردسال به جیدون سانچو گفت این یک هدیه از طرف پسرش است و او امیدوار است جیدون در بازی بعدی یونایتد ساق‌بندها را استفاده کند.

جیدون سانچو

جیدون سانچو هدیه هوادار خردسال را دریافت می‌کند

جیدون سانچو در بازی امروز به قول خود به پدر هوادار خردسال یونایتد عمل کرد و نه تنها ساق‌بندهای هدیه را استفاده کرد بلکه بعد از گلزنی آنها را به نمایش گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *