بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید جالب مورینیو از عملکرد دیبالا در رم

ژوزه مورینیو : این که دیبالا گل اول را به ثمر رساند، باعث شد که شخصیت تیم ما تغییر کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸
ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی رم، بار دیگر از عملکرد پائولو دیبالا در ترکیب تیمش تمجید کرد. این تیم شب گذشته برابر حریفش پیروز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی رم، بار دیگر از عملکرد پائولو دیبالا در ترکیب تیمش تمجید کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف HJK هلسینکی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

به این ترتیب آنها شکست بازی رفت برابر لودوگورتس را در این بازی جبران کردند تا شرایط خودشان را در این گروه تا حد زیادی بهبود ببخشند.

تیم حریف خیلی زود و پس از خطای میرو تنو روی آندره‌آ بلوتی در حالی که تنها 14 دقیقه از زمان بازی گذشته بود 10 نفره شد تا کار برای جالوروسی راحت‌تر به نظر برسد اما این تیم تا نیمه دوم نتوانست قفل دروازه حریف را بشکند.

ژوزه مورینیو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

مشخصا این که دیبالا گل اول بازی را به ثمر رساند، باعث شد که شخصیت تیم ما تغییر کند. ما در طول نیمه اول رفتار اشتباهی داشتیم و طوری بازی می‌کردیم انگار در حال بازی کردن با یازده نفر برابر یازده نفر هستیم. ما بسیار منفعل بودیم و گلزنی دیبالا باعث شد که کل نگرش تیم عوض شود. ما عملا از دفاع دو نفره استفاده کردیم و می‌دانستیم که باید خیلی زود گل بزنیم و بیشترین استفاده را از داشتن یک یار اضافه ببریم.

او با اشاره به عملکرد خوب تیم حریف اظهار داشت:

من برای هلسینکی متاسفم چون آنها بازی را خوب شروع کردند و ادامه آن پس از 10 نفره شدن کار دشواری بود. کمک داور ویدیویی تصمیم درست را گرفت اما من به عنوان مربی در چنین موقعیت‌هایی قرار داشته‌ام و می‌دانم که چقدر برای بازیکنان و مربی دشوار است.

سرمربی رم درباره شرایط بازی برای تیم خودش اضافه کرد:

این بازی دشواری برای ما بود. در نیمه اول خوب بازی نکردیم. سعی کردیم توپ را به گردش دربیاوریم. کاری که یک مربی باید انجام دهد این است که سعی کند نقاط ضعف تیمش را مشخص کند و بیشترین استفاده را از نقاط قوت ببرد. مربیان دیگر به خوبی ما را بررسی می‌کنند و این کاری است که ما هم انجام می‌دهیم. پس باید در انجام این پازل هوشیار باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *