بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شریف 0-2 منچستریونایتد ؛ اولین برد اروپایی تیم تن‌هاخ + عکس

پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد برابر شریف مولداوی با درخشش رونالدو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۷
منچستریونایتد و شریف

منچستریونایتد در هفته دوم لیگ اروپا موفق شد شریف مولداوی را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در هفته دوم لیگ اروپا موفق شد شریف مولداوی را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست دهد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد که هفته اول لیگ اروپا را با شکست مقابل سوسیداد آغاز کرده بود امشب در خانه شریف مولداوی به مصاف این تیم رفت تا دومین بازی خود را در لیگ اروپا برگزار کند.

در بازی‌ای که کریسیتانو رونالدو از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان رفته بود یونایتد در دقیقه 17 به گل رسید. جیدون سانچو در حاشیه محوطه جریمه پاس کریستین اریکسن را دریافت کرد و با پای چپ دروازه شریف را باز کرد.

رونالدو در دقیقه 33 پاس خوبی از آنتونی دریافت کرد ولی شوت او وارد دروازه نشد. پنج دقیقه بعد اما نوبت به مهاجم یونایتد بود که این بار از روی نقطه پنالتی به گل برسد. بعد از سرنگون شدن دیوگو دالوت در محوطه جریمه شریف داور نقطه پنالتی را نشان داد تا کریستیانو اولین گل خود در تاریخ لیگ اروپا را به ثمر برساند.

منچستریونایتد و شریف

نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود یونایتد به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند. در نیمه دوم حملات یونایتد ادامه داشت و برونو فرناندس و رونالدو در همان دقایق اولیه دو فرصت گلزنی را از دست دادند.

در سی دقیقه پایانی اما تب و تاب یونایتدها کاهش یافته بود و این بازی در نهایت با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید تا آنها اولین پیروزی‌شان در گروه E را بدست آورده و با سه امتیاز پشت سر سوسیداد 6 امتیازی در رتبه دوم این گروه قرار بگیرند.

منچستریونایتد و شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *