بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ قرارداد ستاره فوتبال کلمبیا با باشگاه قطری فسخ شد

فسخ قرارداد خامس رودریگز با باشگاه الریان برای پیوستن به المپیاکوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲
خامس رودریگز

با اعلام رسمی باشگاه الریان قطر، قرارداد خامس رودریگز با باشگاه الریان فسخ شد. این بازیکن قصد دارد به فوتبال اروپا بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام رسمی باشگاه الریان قطر، قرارداد خامس رودریگز با باشگاه الریان فسخ شد.

به گزارش پارس فوتبال، بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، سرانجام قرارداد خامس رودریگز ستاره کلمبیایی الریان ا این تیم قطری فسخ شد تا او به زودی راهی یونان شده و پیراهن المپیاکوس را بر تن کند.

در اطلاعیه باشگاه الریان آمده است: الریان پس از توافق دو طرفه با خامس رودریگز، بازیکن خارجی و کلمبیایی، قرارداد او را فسخ کرد.

روز گذشته بود که فابریتزیورومانو خبرنگار معروف دنیای نقل و انتقالات اعلام کرده بود: خامس رودریگز به المپیاکوس، قرارداد تکمیل می شود! به من گفته شد که ستاره کلمبیایی امروز به یونان پرواز خواهد کرد تا تست های پزشکی را سپری کند. توافق شفاهی در مورد قرارداد قرضی وجود دارد.

در شرایطی که تصور می شد این انتقال به شکل قرضی صورت گیرد، اما باشگاه الریان از فسخ قرارداد با خامس خبر داد و اکنون همه چیز مهیای سفر این بازیکن به یونان جهت عقد قرارداد است.

خامس در سال 2021 از اورتون به الریان پیوست اما همواره دچار مصدومیت های گاه و بیگاه می شد به نحوی که او در 6 ماه گذشته، تنها یک بار و چند روز قبل برابر المرخیه به میدان رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *