بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناباوری و تحسین؛ واکنش ستاره دورتموند به گل ارلینگ هالند

جود بلینگهام : ارلینگ هالند همیشه در جریان بازی نیست اما می‌دانید که می‌توانید یک نیمه موقعیت به او بدهید تا آن را به گل تبدیل کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳
گل ارلینگ هالند

جود بلینگام ستاره انگلیسی دورتموند، پس از پایان بازی برابر منچسترسیتی ناباوری‌اش از گلی که ارلینگ هالند زد را نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جود بلینگام ستاره انگلیسی دورتموند، پس از پایان بازی برابر منچسترسیتی ناباوری‌اش از گلی که ارلینگ هالند زد را نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، دورتموند شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که بلینگام موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد. آنها تا دقایق پایانی این بازی نیز از حریف پیش بودند اما ناگهان ورق برگشت و شرایط تغییر کرد.

جان استونز موفق شد در فاصله 10 دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی گل مساوی را به ثمر برساند اما این پایان ماجرا نبود و هالند که به ندرت مشارکتی در جریان این بازی داشت، موفق شد چهار دقیقه بعد گل برتری سیتی را به شکلی باورنکردنی و با حرکتی آکروباتیک وارد دروازه تیم سابقش کند.

تلاش این بازیکن نروژی برای به ثمر رساندن این گل، تحسین و ناباوری بسیاری را به همراه داشت و بلینگام نیز از این قاعده مستثنی نبود.

او پس از سوت پایان بازی با هم تیمی سابقش دیدار کرد و دوربین‌های تلویزیونی تصاویر او را ضبط کرده‌اند که با تعجب و ناباوری به ارلینگ هالند می‌گوید:

به خاطر خدا لعنتی.

این ستاره انگلیسی همچنان در واکنش به این گل به خبرنگاران گفت:

او همیشه در جریان بازی نیست اما می‌دانید که می‌توانید یک نیمه موقعیت به او بدهید تا آن را به گل تبدیل کند. این کاری است که هالند امشب هم آن را انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *