بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوخی جالب آنچلوتی پس از درخشش والورده برابر لایپزیش

آنچلوتی : اگر والورده 10 گل نزند، دیگر مربیگری نمی‌کنم!

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۴۴
رئال مادرید ؛ آنچلوتی : اگر والورده 10 گل نزند، دیگر مربیگری نمی‌کنم!

کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیشب در گروه F لیگ قهرمانان، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2-0 بر لایپزیش غلبه کرد.

گل نخست این بازی را فدریکو والورده در دقیقه 81 و دومین گل را مارکو آسنسیو در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند. رئال مادرید با این نتیجه دومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و با شش امتیاز در صدر جدول گروه F قرار گرفت.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی گفت:

« خیلی خوب نبودیم و تماشایی بازی نکردیم. لایپزیش روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بوده و به همین دلیل از بازیکنانم خواسته بودم تا هنگامی که توپ در اختیار حریف است، خیلی از جلو پرس نکنند. لایپزیش دو موقعیت خوب داشت ولی در مجموع توانستیم بازی را کنترل کنیم. هدف ما پیروزی بود ولی مثل بازی های قبل خوب نبودیم. وقتی توان بدنی بازیکنان لایپزیش افت کرد، توانستیم ضربات نهایی را بزنیم. امشب برای پیروزی هوشمندانه بازی کردیم و نمی توان همیشه انتظار بازی تماشایی از تیم داشت.»

گلزنی مارکو آسنسیو:

« واکنش آسنسیو به نیمکت‌نشینی هایش در بازی های قبلی خوب بود و توانست امشب گلزنی کند. این همان چیزی بود که از او انتظار داشتم.»

 

پیروزی دیرهنگام:

« طبعا دوست دارم زودتر گل بزنیم ولی این لیگ قهرمانان است و بازی برابر هیچ تیمی ساده نیست. لایپزیش چند روز پیش سه گل به دورتموند زده بود.»

 

پیشرفت فوق العاده فده والورده:

« همیشه تعجب می کردم که چرا فده کم گل می زند. به او همواره می گویم که با این قدرت شوتزنی، باید حداقل 10 گل در هر فصل بزند. او با هر دو پا خوب شوت می زند و یک بازیکن فوق العاده است. به فده گفته‌ام که اگر امسال حداقل 10 گل نزند، کارت مربیگری‌ام را پاره خواهم کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *