بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام عجیب هواداران لیورپول در لحظه ادای احترام به ملکه فقید انگلیس

ایجاد سر و صدای هواداران لیورپول در لحظه سکوت برای ادای احترام به ملکه الیزابت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۴
هواداران لیورپول

معدود هواداران لیورپول تمایلی به یک دقیقه سکوت بابت مرگ ملکه انگلیس در بازی با آژاکس نشان ندادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

معدود هواداران لیورپول تمایلی به یک دقیقه سکوت بابت مرگ ملکه انگلیس در بازی با آژاکس نشان ندادند.

به گزارش پارس فوتبال، در یک هفته اخیر فوتبال انگلیس تحت تاثیر مرگ ملکه الیزابت قرار گرفته و بسیاری از مسابقات در بالاترین سطح فوتبال این کشور به تعویق افتاده است. اما در این میان هواداران لیورپول در طول تاریخ دل خوشی از ملکه نداشته و حتی همیشه هنگام نواخته شدن سرود انگلیس نیز واکنش نشان داده اند. دیشب مرسی سایدی ها در هفته دوم لیگ قهرمانان پذیرای آژاکس بوده و با گل دقایق پایانی جوئل ماتیپ به برتری دست یافتند. بر اساس برنامه، قرار بود پیش از این بازی و به احترام ملکه الیزابت، یک دقیقه سکوت انجام شود و البه تقریبا همه چیز طیق برنامه ریزی پیش رفته است.

کنی داگلیش، اسطوره باشگاه لیورپول پیش از این دیدار از هواداران این باشگاه خواست این کار را انجام دهند و البته یورگن کلوپ، سرمربی محبوب مرسی سایدی ها نیز این درخواست را پیش از شروع بازی با آژاکس تکرار کرد. به نظر می رسید همه چیز آرام پیش رفته و اغلب حاضران در ورزشگاه آنفیلد حاضر به سکوتی یک دقیقه ای شدند.

اما تصاویری منتشر شده که تعداد محدودی از طرفداران این تیم اقلیتی در سعی کرده اند این سکوت را به هم ریخته و با ایجاد سر و صدا، اجازه ندهند تصویری از سکوت کامل هواداران لیورپول در آنفیلد به صبت برسد. حتی به نظر می رسد به همین دلیل داور خیلی زود سوت آغاز بازی را نواخت تا حواشی در این مورد به اتمام برسد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *