بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شادمانی کلوپ از پیروزی تیمش در لیگ قهرمانان

یورگن کلوپ : پیشرفت ما نسبت به بازی قبل چشم‌گیر بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲
یورگن کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، می‌گوید عملکرد این تیم برابر آژاکس نسبت به بازی با ناپولی بسیار پیشرفت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، می‌گوید عملکرد این تیم برابر آژاکس نسبت به بازی با ناپولی بسیار پیشرفت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

آنها در اولین بازی با نتیجه باورنکردنی 1-4 برابر ناپولی شکست خورده بودند و سه امتیاز این بازی برای این تیم بسیار مهم و حیاتی بود.

یورگن کلوپ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم اگر بازی امشب و بازی برابر ناپولی را کنار هم بگذارید، شاید حتی متوجه نشوید که هر دو از یک ورزش است. همه چیز کاملا متفاوت است. شروع، اواسط بازی و پایان آن متفاوت بود، فوتبالی که بازی کردیم، سبک دفاعی که ارائه کردیم، همه چیز فرق داشت. فشار بسیار بیشتری گذاشتیم، هجومی‌تر بودیم، شجاع‌تر و آماده‌تر بودیم. همه چیز بهتر بود. این فقط قدم اول بود اما همه چیز خوب پیش رفت.

سرمربی لیورپول درباره شرایط این بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم روایت این بازی تا حدی مثل همیشه بود. البته نه روایتی که ما از ابتدای فصل داشتیم چون معمولا 0-1 عقب بودیم، بلکه موقعیتی که در آن قرار داشتیم. ما بازی واقعا خوبی ارائه کردیم. عدد دقیق را نمی‌دانم اما شنیدم که 25 شوت به سمت دروازه داشتیم. این آمار خوبی برابر تیمی قدرتمند و با اعتماد به نفس است که سبک بازی ما را می‌شناخت و ما توانستیم برای آنها دردسر ایجاد کنیم.

او با اشاره به ساختار تیمش در این بازی اضافه کرد:

پرس از جلوی ما بسیار خوب بود. خط میانی به خوبی در پرس شرکت کرد، هرچند آنها در لحظاتی از بازی می‌توانستند بهتر باشند اما به صورت کلی خوب بودند. و سپس وقتی 0-1 جلو بودیم روی تنها شانس حریف گل خوردیم. این چیزی بود که بارها رخ داده بود و ما باید بیشتر مراقب چنین لحظاتی باشیم.

این مربی آلمانی درباره عملکرد تیمش پس از گل مساوی ادامه داد:

بازیکنانم خیلی خوب واکنش نشان دادند. بین دو نیمه به آنها گفتم که پس از گلی که دریافت کردیم خوب پرس نکردیم. در این لحظات باید بیشتر تلاش کرد و مراقب استارت‌ها بود.این کاری بود که سعی کردیم در نیمه دوم انجام دهیم. شکست دادن آژاکس در بازی امروز برای ما بسیار دشوار بود. آنها بسیار تلاش کردند. اما ما هم خیلی خوب بودیم. ضربات شروع مجدد سریعی داشتیم و بازی را با سرعت به جریان انداختیم که به نفع ما بود. فکر نمی‌کنم کسی از این که ضربات شروع مجدد امشب ما بسیار خوب بود تعجب کرده باشد چون ما زودتر باید روی این ضربات به گل می‌رسیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *