بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیورپول 2-1 آژاکس ؛ فرار تیم کلوپ از بحران

پیروزی دشوار لیورپول برابر آژاکس در ورزشگاه آنفیلد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۵۹
پیروزی دشوار لیورپول برابر آژاکس در ورزشگاه آنفیلد

لیورپول موفق شد در دومین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه آژاکس را 2-1 شکست بدهد. این برد تیم کلوپ را از بحران خارج می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول موفق شد در دومین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه آژاکس را 2-1 شکست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، قرمزها که در هفته اول رقابت ها در خانه ناپولی با ۴ گل شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم فاصله چندانی با تساوی نداشتند اما گل دقایق پایانی ژوئل ماتیپ، سه امتیاز بازی را نصیب این تیم کرد.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

برتری قرمزها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 17، سرانجام محمد صلاح گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ارسال بلند آلیسون، توپ با دخالت لوئیس دیاز به دیه‌گو ژوتا رسید و او هم محمد صلاح را صاحب موقعیت کرد و این ستاره مصری هم با یک شوت دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

حملات لیورپول بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 22، دیاز در شلوغی محوطه جریمه آژاکس صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

فشار حملات لیورپول ادامه داشت اما این آژاکس بود که در دقیقه 27 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض استیون برگوئیس درون محوطه جریمه به محمد کودوس رسید و او هم بعد از یک چرخش، با ضربه ای تماشایی توپ را به طاق دروازه آلیسون کوبید.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند تا اینکه در دقیقه 42، ترنت الکساندر آرنولد صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ضربات او را رِمکو پاسفی‌یر، دروازه بان آژاکس، دفع کرد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

پیروزی دشوار لیورپول برابر آژاکس در ورزشگاه آنفیلد

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 46، ابتدا کودوس در برخورد با صلاح در محوطه جریمه لیورپول سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد. بلافاصله در سمت مقابل، ژوتا صاحب موقعیت شد اما ضربه او را پاسفی‌یر دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، دقایق سپری می شد.

در دقیقه 75 چیزی نمانده بود که آژاکس به گل برتری برسد اما ضربه سر دالی بلیند روی ارسال دوشان تادیچ، از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

پیروزی دشوار لیورپول برابر آژاکس در ورزشگاه آنفیلد

در دقایق پایانی این لیورپولی ها بودند که برای زدن گل برتری فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند و سرانجام در دقیقه 89 به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه آژاکس بود که ژوئل ماتیپ بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و علی رغم تلاش تادیچ برای بیرون کشیدن توپ از دروازه، گل دوم را لیورپول را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده شاگردان کلوپ توانستند به خوبی بازی را کنترل کنند و در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *