بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی ایران در چه تاریخی در دوبی به مصاف روسیه می رود؟

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با روسیه در روزهای 24 یا 25 آبان در دوبی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۹
تیم ملی ایران

بازی با تیم ملی روسیه و برپایی اردو در دبی، برنامه احتمالی تیم ملی ایران در اردوی پایانی برای حضور در جام‌جهانی در آبان ماه خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی با تیم ملی روسیه و برپایی اردو در دبی، برنامه احتمالی تیم ملی ایران در اردوی پایانی برای حضور در جام‌جهانی در آبان ماه خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، فیفادی سپتامبر از ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی 2022 با برگزاری آخرین بازی‌های تدارکاتی‌شان در تلاش برای به وجود آوردن یک شرایط آماده‌سازی بهتر برای تیم‌شان هستند. بر خلاف فیفا دی ماه جون(خردادماه) که تیم ملی فوتبال فرصت بازی تدارکاتی در اردوی کانادا از دست داد، در فیفادی پیش رو، یک برنامه پر و پیمان دارد و در اردوی اتریش، دو بازی تدارکاتی در روزهای اول و ۵ مهر با تیم های اروگوئه و سنگال برگزار می کند.

کارلوس کی‌روش و دستیارانش هم تا چهارشنبه صبح وارد تهران می‌شوند تا تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان لیگ داخلی آغاز شود و لژیونرها هم از ۲۸ شهریور به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق می‌شوند.

با حضور کی‌روش، برنامه‌ریزی برای اردوی بعدی تیم ملی که یک هفته باقی مانده به جام‌جهانی است، آغاز شده و در این باره شنیده‌هایی به گوش می‌رسد.

بر اساس برنامه فیفا، لژیونرها از ۲۳ آبان و تنها یک هفته قبل از جام‌جهانی به تیم های ملی کشورشان ملحق می شوند و با توجه به این شرایط اردوی اصلی و پایانی تیم ملی فوتبال از این تاریخ آغاز می‌شود تا آخرین آماده‌سازی سپری را را قبل از بازی ۳۰ آبان با انگلیس پشت سر بگذارد.

بر اساس اخباری از فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد با توجه به برنامه کی‌روش به مهدی تاج، تیم ملی قبل از رفتن به دوحه برای حضور در جام‌جهانی، در دبی اردو خواهد زد. دستیار اول کی‌روش در گفت‌وگویی با رسانه‌های آفریقایی از احتمال برگزاری اردو در دبی خبر داده بود.

با توجه به نزدیکی آب و هوای امارات با قطر، این اردو به تطابق آب و هوایی بدن بازیکنان با شرایط دوحه کمک خواهد کرد.

تیم ملی ایران علاوه بر اردوی احتمالی در دبی در آبان‌ماه، یک بازی تدارکاتی هم قبل از حضور در قطر برگزار خواهد کرد. در این زمینه از روسیه به عنوان حریف تدارکاتی تیم کشورمان نام برده می‌شود.

در حالی فدراسیون فوتبال ایران درباره بازی با روسیه اظهارنظر نکرده که والاری کارپین، سرمربی روس‌ها، برگزاری بازی با ایران را در آبان ماه تائید کرده است.

روسیه قرار است ۲۸ آبان در سن پیترزبورگ با بوسنی دیدار کند و در صورت لغو نشدن این بازی به دلیل هجمه‌های سیاسی، تیم ملی فوتبال در روزهای ۲۴یا ۲۵ آبان به احتمال زیاد در دبی به مصاف روس‌ها خواهد رفت تا با انجام آخرین بازی تدارکاتی آماده حضور در جام جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *