بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید جالب ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از سرخیو راموس

مارکینیوش : حضوری بازیکنی مانند راموس در کنارم لذت بخش است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۳
مارکینیوش در پاریس

مارکینیوش کاپیتان برزیلی پاری‌ سن ژرمن مدعی شد تلاش می‌کند چیزهای زیادی از سرخیو راموس یاد بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکینیوش کاپیتان برزیلی پاری‌ سن ژرمن مدعی شد تلاش می‌کند چیزهای زیادی از سرخیو راموس بگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، اولین فصل حضور سرخیو راموس در پاری‌سن ژرمن چندان خوب سپری نشد و او فقط توانست در 12 بازی به میدان برود. اما اوضاع در فصل جدید بهتر شده و این مدافع اسپانیایی بیشتر در ترکیب قرار می گیرد. حالا مارکینیوش از سرخیو راموس به عنوان قهرمانی بزرگ نام برده و تاکید کرد حضور در کنار این بازیکن برایش لذت بخش است.

مارکینیوش گفت:

من از آن دسته بازیکنانی محسوب می شوم که همیشه به دنبال پیشرفت و بهتر شدن هستم. زمانی که قهرمانان بزرگی در کنار خود داشته باشید، انگیزه شما برای بهتر شدن بیشتر هم می شود. من در سال های اخیر ستاره های بزرگی در پاری سن ژرمن در کنار خود دیده و سعی کردم از هر کدام از آنها چیزی یاد بگیرم.

من هنوز فرصت بازی کنار یک قهرمان بزرگ مانند سرخیو راموس را در اختیار دارم. او سال گذشته نتوانست خیلی در ترکیب تیم قرار بگیرد، اما حتی در تمرینات و صورت روزانه می‌توانستید بزرگی این بازیکن را درک کنید. حضوری بازیکنی مانند راموس در کنارم لذت بخش است و من واقعا سبک بازی او را دوست دارم و همیشه سعی می کنم از راموس الهام بگیرم.

سیستم جدید دفاعی پاری سن ژرمن؟ من با این خط دفاعی با حضور سه مدافع وسط و دو دفاع کناری کاملا احساس راحتی می کنم. تیم ما در حال تطبیق یافتن با افکار سرمربی جدید است و این مسئله زمان می برد. همه ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم. من لذت می برم و این یک تلاش واقعی است. ما تیم بسیار تهاجمی‌ای داریم و واقعا از نقاط قوت خود استفاده کرده و سعی بر برطرف کردن نقاط ضعف داریم، پس در مسیر درستی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *