بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام روحیه بخش کریس رونالدو پیش از سفر اروپایی یونایتد + عکس

پیام اینستاگرامی کریستیانو رونالدو از حضورش در تمرینات منچستریونایتد پیش از دیدار با شریف

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۵
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو پیش از سفر منچستریونایتد به تیراسپول برای بازی لیگ اروپا مقابل اف سی شریف، تصاویری از خودش در تمرینات منتشر کرد و نوشت که “حس خوبی” دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو پیش از سفر منچستریونایتد به تیراسپول برای بازی لیگ اروپا مقابل اف سی شریف، تصاویری از خودش در تمرینات منتشر کرد و نوشت که “حس خوبی” دارد.

به گزارش پارس فوتبال، شیاطین سرخ پنجشنبه شب باید سفری طولانی به مولداوی برای حضور در لیگ اروپا داشته باشند. رونالدو 37 ساله در طول تابستان سخت تلاش کرد تا از یونایتد برود تا در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما تلاش هایش به نتیجه نرسید و حالا او مجبور است که هر پنجشنبه در لیگ اروپا حضور پیدا کند که به نظر می رسد که مشکلی هم با این موضوع ندارد.

در حقیقت ستاره پرتغالی روز دوشنبه تصویری از تمرین کردنش در کنار دیوگو دالو و کاسمیرو منتشر کرد. کریستیانو که پنج توپ طلا در دوران فوتبالش کسب کرده است، در پیامی نوشت که حس و حال خوبی دارد و شکلک چشمک را برای آن انتخاب کرد:

شروع هفته با یک حس خوب.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو امیدوار است که پنجشنبه شب بالاخره اولین گل فصلش را به ثمر برساند و طلسم گل نزدنش در آغاز فصل را بشکند. ستاره سابق یوونتوس در شروع فصل 23-2022 در هیچ کدام از هفت بازی خود گل یا پاس گلی نداشته است. او فقط در دو بازی فیکس بوده است که هفته گذشته در شروع لیگ اروپا شکست بدی را به همراه تیمش مقابل سوسیه داد تجربه کرد. در حقیقت رونالدو در آن بازی با ضربه سر گلزنی کرد اما گلش به علت آفساید مردود شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *