بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طفره رفتن ستاره اینتر از افشای آینده اش

میلان اشکرینیار : من ترجیح می‌دهم که درباره آینده ام صحبتی نکنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳
میلان اشکرینیار

شایعات زیادی درباره آینده میلان اشکرینیار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسید و حتی بسیاری انتظار داشتند که او از اینتر جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان اشکرینیار مدافع اینتر، از پاسخ دادن به سوالی درباره تصمیمش برای آینده خودداری کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شایعات زیادی درباره آینده میلان اشکرینیار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسید و حتی بسیاری انتظار داشتند که او از اینتر جدا شود.

رسانه‌های ایتالیایی و فرانسوی بارها از مذاکرات جدی پاری سن ژرمن و اینتر برای انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس خبر داده بودند اما این دو باشگاه در نهایت به توافق نرسیدند تا او همچنان به حضورش در سن سیرو ادامه دهد.

این مدافع 27 ساله در نشست خبری پیش از بازی برابر ویکتوریا پلژن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت:

من هرگز در این باره صحبت نکرده‌ام و ترجیح می‌دهم که همین روند را ادامه دهم. ما برای این بازی به اینجا آمده‌ایم و من نمی‌خواهم درباره آینده خودم و قراردادم صحبت کنم.

او با اشاره به اهمیت بازی در لیگ قهرمانان برای نراتزوزی اظهار داشت:

فکر می‌کنم در حال حاضر در زمان و مکان درستی برای مطرح کردن این مسائل قرار داشته باشیم. وقتی خبری باشد، شما آن را از خودم خواهید شنید، نه از هیچکس دیگر. من تا به حال هیچ صحبتی نکرده‌ام و می‌خواهم به همین شکل ادامه دهم.

این بازیکن اهل اسلوواکی که حالا باید به مصاف تیمی از چک که همسایه کشور محل تولدش است برود درباره این بازی اضافه کرد:

این دیدار خاصی است. پلژن از ایتالیا به اسلوواکی نزدیک‌تر است و دوستان و نزدیکانم می‌توانند برای تماشای این بازی بیایند. بسیاری از بازیکنان این تیم را می‌شناسم و شخصا از بازی برابر این تیم خوشحال هستم. هرچند می‌دانم که بازی دشواری در پیش داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *