بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محسن فروزان دوباره 3 امتیاز را برای گل گهر خرید

سیو نجات دهنده محسن فروزان در دیدار گل گهر سیرجان و پیکان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
محسن فروزان در گل گهر سیرجان

گل گهر سیرجان باز هم در لحظات پایانی با مهار توپ دروازه‌بان خود توانست به روند شکست‌ناپذیری ادامه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل گهر سیرجان باز هم در لحظات پایانی با مهار توپ دروازه‌بان خود توانست به روند شکست‌ناپذیری ادامه بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، گل‌گهر سیرجان برای ششمین مسابقه متوالی هیچ گلی دریافت نکرد و در حالی توانست به پیروزی خارج از خانه مقابل پیکان برسد که نزدیک بود در لحظات پایانی دروازه‌اش باز شود، اما واکنش به موقع محسن فروزان و در ادامه اصابت توپ به تیرک موجب شد تا سه امتیاز در جیب شاگردان امیر قلعه‌نویی بماند.

محسن فروزان که در دیدار مقابل ملوان انزلی دروازه خود را بسته نگه داشته و کاپیتانی در گل‌گهر سیرجان را هم تجربه کرده بود، این هفته هم در جدال سخت برابر جوانان با انگیزه پیکان موفق ظاهر شد و برای دومین دیدار پیاپی کلین‌شیت کرد و با واکنش‌های خود در ۱۰ دقیقه پایانی، سه امتیاز را برای تیمش نگه داشت.

این دروازه‌بان که در هفته‌های اخیر ازجمله دیدار با تراکتور، مس رفسنجان و مس کرمان بیشترین واکنش‌های تاثیرگذارش برای جلوگیری از باخت یا هدر رفتن سه امتیاز تیمش را در دقایق پایانی داشت، در دقیقه ۸۰ بازی با پیکان یک ضربه ایستگاهی را دفع کرد و در وقت‌های تلف شده هم عکس‌العمل مناسبی روی شوت سرکش از پشت محوطه جریمه داشت تا بدون گل خورده این دیدار را تمام کند.

گل گهر سیرجان با سومین کلین‌شیت در این فصل و کسب سومین برد، شرایطی برای خود به وجود آورد که توانست به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کند و روند خوبی که در این فصل طی کرده را ادامه بدهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *