بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این 3 امتیاز را به حساب نوجوانان رفسنجانی بزنید + عکس

اولین پیروزی مس رفسنجان در لیگ برتر مقابل هوادار با حضور هواداران نوجوان رفسنجانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۱۷
هواداران مس رفسنجان

بخشی از انرژی اولین پیروزی مس رفسنجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم از نونهالان و نوجوانان حاضر در استادیوم گرفته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بخشی از انرژی اولین پیروزی مس رفسنجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم از نونهالان و نوجوانان حاضر در استادیوم گرفته شد.

به گزارش پارس فوتبال، سرانجام پس از 5 هفته تساوی پیاپی که در 5 هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ بیست و دوم برای مس رفسنجان ثبت شده بود شاگردان محمد ربیعی توانستند در سومین بازی خانگی مقابل هوادار به برتری برسند و سه امتیاز حساس این مسابقه، شرایط آنها را در جدول رده بندی بهبود بخشید و با 8 امتیاز به رتبه هفتم رساند.

مس رفسنجان در ابتدای لیگ بیستم پس از 18 سال حضور در لیگ‌های پایین‌تر سرانجام توانست خودش را به لیگ برتر برساند و در اولین فصل حضور توانست رتبه قابل توجه هشتم را کسب کند؛ رتبه‌ای که در دومین سال یعنی لیگ بیست و یکم بهبود پیدا کرد و به رتبه ششمی ختم پیدا کرد.

حالا رفسنجانی‌ها در چهارمین سال همکاری مداوم با محمد ربیعی که عملکرد درخشانی در این تیم داشته اهداف بزرگ‌تری در سر دارند و امیدوارند در سومین سال حضور در مسابقات لیگ برتر کسب سهمیه آسیایی میسر شود؛ اتفاقی که می‌تواند شور و شوق زیادی را در شهر نزدیک به 200 هزار نفری رفسنجان در جنوب شمال استان کرمان و در فاصله 115 کیلومتری با این کلان‌شهر ایجاد کند.

یکی از نکات جالب توجه پیروزی ارزشمند مسی‌ها حضور هواداران نوجوان و نونهال بود که در جریان دیدار هفته ششم نارنجی‌پوشان مقابل هوادار قاب‌های ویژه‌ای از آنها به ثبت رسیده و این حمایت نشان می‌دهد اگر مس رفسنجان بتواند طی سال‌های آینده به ثبات برسد و به نتایج خوب خود ادامه بدهد، شاید مانند برخی از شهرهای کشور نظیر قائم شهر، آبادان، انزلی و … هواداری استقلال و پرسپولیس در این شهر هم رفته رفته با بزرگ شدن این هواداران نونهال رنگ ببازد.

هواداران مس رفسنجان

هواداران مس رفسنجان

هواداران مس رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *