بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شدید ستاره یووه به داور ؛ امتیاز ما را دزدیدند + عکس

لئوناردو بونوچی : امتیاز یوونتوس برابر سالرنیتانا دزدیده شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۱۲
لئوناردو بونوچی در یووه

لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی یوونتوس اصرار دارد امتیازات این تیم مقابل سالرنیتانا دزدیده شده است و اشتباهات داوری صورت گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی یوونتوس اصرار دارد امتیازات این تیم مقابل سالرنیتانا دزدیده شده است.

به گزارش پارس فوتبال، بیانکونری شب گذشته و در ورزشگاه آلیانس مقابل سالرنیتانا با نتیجه 2-2 به تساوی رسید. یوونتوس بازی باخته را با تساوی عوض کرده و در ثانیه های پایانی و با گل آرکادیوش میلیک می توانست حتی به سه امتیاز دست یابد، اما این گل به دلیل آفساید بونوچی مردود اعلام شد و داور بعد از بازبینی صحنه و در تصمیمی جنجالی، اجازه کسب پیروزی را از تیم میزبان گرفت. جالب اینجاست میلیک که لباس خود را بعد از گلزنی درآورده بود، از زمین هم اخراج شد و در ادامه نیز بازی به شدت به جنجال کشیده شد.

البته بونوچی مدعی بود نقشی در بازی نداشته، اما داور با این نگاه که او تعدادی از بازیکنان حریف را به خود مشغول کرده، آفساید مدافع باتجربه یوونتوس را اعلام کرد. البته بعدها تصویری از آنتونیو کاندروا در سمت دیگر منتشر شد که نشان می داد او آفساید را پر کرده، اما به نظر می رسد این بازیکن در کادر تصویر VAR وجود نداشته و در واقع توسط گروه داوری دیده نشده است.

حالا لئوناردو بونوچی در صفحه خود به این اتفاقات واکنشی جنجالی داشته است. این مدافع باتجربه نوشت:

امتیاز ما دزدیده شده بود و ما باید خشم خود بابت این اتفاف را به انرژی برای بازی چهارشنبه شب تبدیل می کنیم. مسابقه سختی پیش روی تیم خواهد بود و به کمک همه نیاز است.

لئوناردو بونوچی در یووه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *