بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین زنان غیرسرخابی در استادیوم آزادی + عکس

بانوان نساجی ، اولین بنوان غیر سرخابی حاضر در ورزشگاه آزادی در برابر استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵
نساجی و استقلال

تیم نساجی مقابل استقلال و در استادیوم آزادی تنها نبود و هواداران مرد و زن، به تشویق این تیم می پرداختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم نساجی مقابل استقلال و در استادیوم آزادی تنها نبود و هواداران مرد و زن، به تشویق این تیم می پرداختند.

به گزارش پارس فوتبال، بازی غیررسمی سوپر جام فوتبال ایران میان استقلال و نساجی با برتری آبی ها به پایان رسید. در مسابقه ای که میان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی سال گذشته برگزار شد، تیم ساپینتو کاملا نسبت به حریف خود برتر بود و توانست قدرت خود را بر رقیب دیکته کند.

این دیدار به مانند سایر مسابقات خانگی آبی پوشان با حضور پر رنگ هواداران زن برگزار شد. بانوان طرفدار استقلال که در بازی های قبلی برابر مس کرمان و پیکان خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، در بازی با نساجی نیز حضور پررنگی در استادیوم داشتند.

البته تنها هواداران زن استقلالی نبودند که خود را به استادیوم رساندند. در سمت مقابل نیز تعدادی از بانوان هوادار نساجی در طبقه دوم ورزشگاه حاضر شده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند.

باشگاه نساجی از چند روز قبل از برگزاری بازی با استقلال، از سازمان لیگ درخواست کرده بود تا شرایط برای حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه مهیا شود که این اتفاق رخ داد و آنها به صورت رسمی در بخشی از استادیوم مستقر شده و بازی تیم محبوب خود را از نزدیک به نظاره نشستند.

البته در بازی پرسپولیس و صنعت نفت نیز تصاویری از معدود زنان هوادار نماینده آبادان در میان تماشاگران سرخپوش منتشر شد ولی این برای اولین بار بود که یک تیم شهرستانی، توانست به صورت رسمی پذیرای هواداران زن باشد.

نساجی و استقلال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *