بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آریا یوسفی و بمبی که منفجر نشد + عکس

درخشش آریا یوسفی در دیدار سپاهان و آلومینیوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰
درخشش آریا یوسفی در دیدار سپاهان و آلومینیوم

آریا یوسفی ملی‌پوش جوان سپاهان تا تبدیل شدن به قهرمان سکوهای نقش‌جهان فاصله‌ای نداشت. او برابر آلومینیوم به شدت درخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آریا یوسفی ملی‌پوش جوان سپاهان تا تبدیل شدن به قهرمان سکوهای نقش‌جهان فاصله‌ای نداشت.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که ترفند مورایس برای تغییر نتیجه، تعویض‌هایی به مانند بازی با ذوب بود. جایی که آریا یوسفی و عیسی مرادی به عنوان دو بازی به تیم اضافه شدند تا بلکه با تلفیق سرعت و جوانی بتوانند خط دفاع فشرده آلومینیوم را نفوذپذیر کنند.

یوسفی 20 ساله که در تیم ملی امید و زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا هم سابقه بازی دارد، بعد از حضورش در زمین چند باری خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد که یکی از بهترین فرصت‌های سپاهان برای باز کردن دروازه پورحمیدی هم نصیب او شد.

روی ضدحمله سریع طلایی‌پوشان، امید نورافکن با ارسال پاسی عمقی، آریا یوسفی را پشت مدافعین آلومینیوم صاحب توپ کرد. یوسفی که گام‌های زیادی برای رسیدن به توپ برداشته بود، بعد از تصاحب آن کمی از سرعتش کاسته شد تا در لحظه زدن ضربه نهایی، مدافع اراکی‌ها به او برسد و با تکل به موقع خودش مانع از ثبت گل پیروزی‌بخش سپاهان شود.

موقعیت فوق‌العاده‌ای که گلزنی یوسفی در آن می‌توانست ورزشگاه را منفجر کند اما در نهایت حاصلی نداشت. اتفاقی که ناراحتی شدید این بازیکن را هم به دنبال داشت تا جایی که نورافکن که به او در این صحنه پاس داده بود، سعی در دلداری دادن به این بازیکن داشت.

در هرصوت مورایس در این مدت کوتاه نشان داده اعتقاد زیادی به استفاده از بازیکنان جوان به خصوص در مواقعی که بازی برای تیمش گره خورده دارد. نگرشی که می‌تواند به پیشرفت سطح بازی بازیکنانی چون یوسفی در سپاهان کمک کند تا در مدت زمان حضور این سرمربی پرتغالی در ایران کیفیت فنی و تجربه خودشان را ارتقا بدهند.

درخشش آریا یوسفی در دیدار سپاهان و آلومینیوم

درخشش آریا یوسفی در دیدار سپاهان و آلومینیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *