بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سنگین ستاره استقلال به پرسپولیس و داور بازی با نساجی + سند

روزبه چشمی : دیروز داور به دنبال این بود که برای پرسپولیس پنالتی بگیرد اما امروز روی یک صحنه گل سالم ما را نگرفتند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵


روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید برخی مسائل طوری رقم می‌خورد که کاری از دست سرمربی تیم بر نمی‌آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی پس از حذف استقلال از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد:

ابتدا از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما توان آدم هم یک حدی دارد. سرمربی من مصاحبه کرده و باشگاه هم گفته بود که دیگر بیانیه ندهید اما صبح بازی باشگاه نساجی بیانیه می‌دهد و در نتیجه چنین اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد. دروازه‌بان حریف به یار هم‌تیمی برخورد می‌کند و داور گل سالم ما را مردود اعلام می‌کند. توپ به گل تبدیل شد اما داور نگرفت. دیگر توانی در ما نمانده است. مگر گناه کرده‌ایم و یا اشتباه کرده‌ایم که الان در صدر جدول هستیم. اتفاقات حضور ما در سطح جدول لیگ برتر به جام حذفی هم کشیده شده است و واقعا در توان ما نیست.

روزبه چشمی در ادامه گفت :

می‌گویند حرف نزنید اما مگر می‌شود حرف نزنیم؟ بازی از نظر من کاملا یکطرفه بود و موقعیت‌های زیادی خراب کردیم اما گل سالم ما را چطور نگرفتند؟ دیروز داور به دنبال این بود که اتفاقی در محوطه جریمه رخ بدهد و پنالتی بگیرد اما امروز روی یک صحنه گل سالم ما را نگرفتند. من در تصاویر تلویزیونی هم هیچ چیز ندیدم. شما درست سوت بزنید اگر ما باختیم من می‌آیم مسئولیت باخت را گردن می‌گیرم. ما همینطور موقعیت از دست می‌دهیم و نباید اینگونه باشد که شما هم گل سالم ما را مردود اعلام کنید. ما در این بازی از نظر فنی برتر بودیم.

او افزود:

وقتی این مسائل به جام حذفی کشیده شده است ما نگران هستیم در لیگ هم ادامه داشته باشد. روی یک صحنه که توپ به دست علی علیزاده خورده است را در بازی با گل‌گهر پنالتی گرفتید اما عین همین صحنه در بازی امروز رخ داد که پنالتی گرفته نشد. داوری که سلیقه‌ای نیست. در کشور ما که نمی‌توانیم از VAR استفاده کنیم که دلیلش را نمی‌دانم. ما باید این سیستم را بیاوریم. من احساس می‌کنم این مسائل سهوی رخ نمی‌دهد. من از کسانی که ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم عذرخواهی می‌کنم و خواهش می‌کنم این چند هفته آخر لیگ را یک داستان پاک پیاده کنید که اتفاقات درون زمین رخ بدهد. اگر بازی صفر صفر شد بگوییم بازیکنان موقعیت‌ها را به گل تبدیل نکردند. وقتی از جایی برنامه‌ریزی شده است وقتی ما گل زدیم و گل ما را مردود اعلام کنند، دیگر سرمربی نمی‌تواند کاری انجام بدهد. ما در صدر جدول هستیم و پنج باشگاه بیانیه دادند. باشگاه پیکان چرا باید درباره ما بیانیه بدهد؟ چرا سال‌های قبل که تیم دیگری صدر جدول بود خبری از بیانیه نبود. الان باشگاه‌هایی که در صدر جدول هم نیستند بیانیه می‌دهند. خب معلوم است که وضعیت چگونه است. اگر ما هم بیانیه داده‌ایم در جواب بیانیه‌های باشگاه‌های دیگر بوده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *