بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت رسمی باشگاه استقلال از داور بازی با نساجی

باشگاه استقلال : متاسفانه در دیدار روز گذشته مقابل نساجی نیز اشتباهات داور مسابقه به ضرر استقلال بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
استقلال

با وجود پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر اما اعضای تیم آبی پوش نسبت به قضاوت داور انتقادهایی داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال اعلام کرد به طور رسمی از داور دیدار با نساجی شکایت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، با وجود پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر اما اعضای تیم آبی پوش نسبت به قضاوت داور انتقادهایی داشتند و این مساله را در مصاحبه های خود بیان کردند.

حالا با گذشت یکروز از بازی، استقلالی‌ها طی یک بیانیه به طور رسمی اعتراض خود را علنی کردند. آبی ها در این بیانیه نوشته‌اند که از داور مسابقه به طور رسمی شکایت کرده‌اند.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

باشگاه استقلال اعتراض و نگرانی خود از روند داوری‌های ۶ هفته گذشته لیگ برتر که موجب تغییر نتایج بازی‌ها و خدشه به عدالت و انصاف شده‌ را اعلام می کند. مطمئنا ادامه این روند موجب ضربه به رقابت منصفانه در لیگ خواهد شد.
علاج این مشکل و مساله با VAR خواهد بود که باید با سرعت توسط مسئولان دنبال شود.
باشگاه استقلال پس از بازی با پیکان اعتراض خود را به قضاوت ضعیف داور مسابقه اعلام کرد که به گواه همه کارشناسان، حق با این باشگاه بود.
متاسفانه در دیدار روز گذشته مقابل نساجی نیز اشتباهات داور مسابقه به ضرر استقلال بود و علاوه بر سوت‌های نادرست در برخی صحنه‌ها، حداقل یک پنالتی مسلم استقلال در این مسابقه گم شد.

باشگاه استقلال اعتراض و ‌شکایت رسمی خود را بابت داوری دیدار با نساجی اعلام کرده و از مدیران ارشد فدراسیون درخواست می‌کند به داوری‌های پراشتباه لیگ ورود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *