بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدیه 3 امتیازی شکاری به قلعه نویی + عکس

گل از راه دور 3 امتیازی رضا شکاری به پیکان برای گل گهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۰۲
رضا شکاری در گل گهر

رضا شکاری وینگر گل گهر در ادامه شروع خوب خود در فصل جدید، تک گل سه امتیازی تیمش در بازی دیروز را زد. او به زیبایی دروازه پیکان را باز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا شکاری وینگر گل گهر در ادامه شروع خوب خود در فصل جدید، تک گل سه امتیازی تیمش در بازی دیروز را زد.

به گزارش پارس فوتبال، رضا شکاری بعد از چند فصل بلاتکلیفی، امسال شروع خوبی با گل گهر داشته است. او در هفته اول یک گل زد و یک گل ساخت تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد. وینگر سیرجانی ها که طی هفته های اخیر نیز در میان خوب های تیمش بود، امروز تکل گل سه امتیازی گل گهر را مقابل پیکان به ثمر رساند.

شکاری که هفته گذشته هر چه زد به در بسته خورد اما تک گل پیروزی بخش تیمش در دقایق پایانی بازی با ملوان روی ریباند ضربه سر دیدنی او به ثمر رسید، در دقیقه 9 بازی امروز مقابل پیکان، با یک شوت دیدنی از روی ضربه ایستگاهی برای سیرجانی ها گلزنی کرد.

وینگر گل گهر بعد از بازی هفته پنجم تیمش با انتشار تصویری از ضربه ایستگاهی خطرناک خود که به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد، نوشته بود؛ بعدی گله که با یک هفته تاخیر این گونه شد و در همان دقایق ابتدایی بازی هفته ششم گل گهر مقابل پیکان، شاهد ضربه ای بی نقص از او بودیم که دروازه بان حریف هیچ واکنشی مقابل آن نشان نداد و توپ در میان دیدگان او وارد دروازه شد.

رضا شکاری در گل گهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *