بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلال شاکی از ظلم بزرگ داور به شاگردان ساپینتو ؛ ادعای سنگین پس از دیدار با نساجی + سند

عارف غلامی : در صحنه پنالتی نساجی هیچ برخوردی نداشتم ؛ اشتباهات داوری بر علیه استقلال ادامه دار شده است ؛ تا این هفته فصل ۵ الی۶ اشتباه داوری بر علیه تیم ما داشتیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۵۰


عارف غلامی مدافع استقلال با عصبانیت از تصمیم یاسر همرنگ داور دیدار با نساجی، مدعی بود که صحنه برخورد او با بازیکن حریف پنالتی نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که روند دیدار بازی با نساجی کاملا به سود استقلال بود، اما یک پاس بد از حسینی باعث شد تا عارف غلامی مرتکب خطای پنالتی شده و ایوب کلانتری نیز آن را به گل تبدیل کرد.

عارف غلامی بازیکن استقلال که زودتر از تمام بازیکنان وارد میکسدزون استادیوم آزادی شد، در پایان دیدار برابر نساجی گفت:

به تیم حریف و بازیکنان خودمان و همچنین هواداران بابت حضور خوبشان خسته نباشید می گویم. من 10، 15 دقیقه زودتر از سایر اعضای تیم آمدم، امیدوارم که شما علت آن را بدانید، که دلیلش صحنه پنالتی است که اتفاق افتاده است.

او ادامه داد:

من از ابتدای فصل تصمیم گرفته بودم که درباره داوری اظهار نظری نداشته باشم. بالاخره داور تصمیم خودش را می گیرد و من گفته بودم درباره داوری صحبت نکنم. اما همانطور که می بینید این تصمیمات ادامه دار شده است. کل تیم ۹۰ دقیقه دویده اند و تلاش کرده‌اند تا ما بازی را با کلین شیت تمام کنیم، در یک صحنه که هیچ برخوردی نداشتیم و من دستم به بازیکن حریف نخورد را پنالتی گرفت و کلین‌شیت ما از بین رفت.

مدافع استقلال اظهار داشت:

بالاخره ما بازیکنان نیز یک سری اهداف تیمی داریم. تا اینجا که بازی ها برگزار شده است، ۵ تا ۶ اشتباه تاثیرگذار در بازی های ما وجود داشته است. اما هیچ چیز بیشتری نمی خواهیم، فقط عدالت و حق. نه بی احترامی کردیم، نه حرف اضافه زدیم. اشکالی ندارد بعضی مواقع از دید داور خارج است و با چشم نمی شود تشخیص داد ولی دیگر صحنه از این واضح تر وجود دارد؟ می توان حتی یک مستند ساخت!

وی با انتقاد شدید از یاسر همرنگ داور بازی گفت:

هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. 2 سال بعد همین دوستان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند با چشم نمی شود دید، یا من خطای پنالتی گرفتم چون جو به هم ریخته بود و… هیچ اتفاقی نمی افتد. من صد در صد می‌گویم آن صحنه پنالتی نبود. خیلی صحنه روشن و واضحی بود.

عارف غلامی در پایان خاطرنشان کرد:

فقط آمده بودم که این حرف‌ها را بزنم. هر بازی یکی دو صحنه داریم، بله چند صحنه داخل فضای محوطه 18 قدم اتفاق افتاده که شلوغ است و داور نمی تواند ببیند. از این واضح تر ما چیزی نداشتیم. مدام می‌گویند به داور احترام بگذاریم چون امکانات ندارند، ولی تا کی؟ باید چه کار کنیم؟ هر هفته هم این اشتباهات ادامه دارد. هفته های بعد را هم خواهید دید. باشگاه اعتراض می کند، کس دیگری محروم می شود. بازیکن صحبت کند، با او لج می کنند و علیه‌اش صحبت می کنند. هر هفته دعوا می شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *