بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ردپای رضاوند در گل اول استقلال به نساجی + عکس

توپ گیری ارزشمند آرش رضاوند در به ثمر رسیدن گل اول استقلال به نساجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۰
آرش رضاوند

در شرایطی که تمام تمرکز بازیکنان حاضر در زمین به اتفاقات و اعتراضات کادرفنی و نیمکت نشینان استقلال بود، اما یک توپ گیری فوق العاده از آرش رضاوند، پایه گذار گل اول آبی ها شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حرکت خوب آرش رضاوند و توپ گیری به موقع از بازیکنان نساجی، منجر به گل نخست آبی ها شد.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که تمام تمرکز بازیکنان حاضر در زمین به اتفاقات و اعتراضات کادرفنی و نیمکت نشینان استقلال بود، اما یک توپ گیری فوق العاده از آرش رضاوند، پایه گذار گل اول آبی ها شد.

پس از سرنگونی پیمان بابایی درون محوطه جریمه، یاسر همرنگ داور مسابقه نه تنها اعتقادی به خطای پنالتی نداشت، بلکه مهاجم استقلال را با کارت زرد جریمه کرد. او در ادامه و به دلیل اعتراضات ساپینتو، یک اخطار هم به سرمربی آبی ها نشان داد و همین مسئله باعث شد تا تمام توجهات به آن نقطه از زمین معطوف شود.

پس از اینکه داور بازی دستور به ادامه مسابقه داد، علیرضا حقیقی ضربه کاشته ای که روی شبیه سازی بابایی برای نساجی به دست آمده بود را به علیرضا ابراهیمی سپرد. او دقیقا در همان نقطه ای که ساپینتو ایستاده و چند ثانیه قبلش به داور اعتراض کرده بود، صاحب توپ شد و قصد داشت تا به هم تیمی خود پاس دهد.

اما تیزهوشی و سماجت رضاوند در این صحنه، باعث شد تا این بازیکن با یک تأثیرگذاری فوق العاده روی توپ، پیمان بابایی را صاحب موقعیت کرده و این بازیکن نیز پس از گذر از حقیقی، به راحتی دروازه خالی را باز کند.

رضاوند که تا روزهای انتهایی فصل نقل و انتقالات وضعیتش برای لیگ امسال نامشخص بود، فولاد را به عنوان جدی ترین تیم خواهان خود می دید. او نیم فصل دوم لیگ قبل را به صورت قرضی برای تیم نکونام به میدان رفت و برای این تیم موثر و درخشان ظاهر شد. همین مسئله باعث گردید تا سرمربی اهوازی ها به صورت جدی خواهان جذب دوباره رضاوند باشد.

ردپای آرش رضاوند در گل اول استقلال به نساجی + عکس

با این حال، عملکرد خوب این بازیکن طی برگزاری اردوی ترکیه سبب شد تا ساپینتو با جدایی رضاوند از استقلال مخالفت کرده و این بازیکن امسال را در جمع آبی ها ماندگار شود. او در نیمه دوم دیدار با ملوان به زمین مسابقه آمد و با عملکرد بسیار خوب در میانه میدان، روند بازی را تغییر داد و یکی از عوامل اصلی کامبک استقلال در انزلی بود.

حالا رضاوند در نیمه نخست دیدار با نساجی نیز بسیار موثر ظاهر شد و ضمن تأثیرگذاری روی گل نخست و زودهنگام استقلال که باعث شد ریتم تیمی آبی ها فوق العاده خوب و هجومی ادامه یابد، در وسط زمین برتری را برای تیمش رقم زد تا تیم ساپینتو با برتری 2 گله راهی رختکن شود.

با توجه به روند خوبی که رضاوند در بازی های اخیر داشته، او کاملا توانسته دل کادرفنی و هواداران را به دست بیاورد و بدین ترتیب رقبای او برای حضور در ترکیب اصلی، کار سختی برای رقابت با آرش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *