بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم تازه وارد طلسم خودش و استقلال را با هم شکست + عکس

گلزنی پیمان بابایی در نیمه نخست برای استقلال در دیدار با نساجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۸
گلزنی پیمان بابایی در نیمه نخست برای استقلال در دیدار با نساجی

تأثیرگذاری پیمان بابایی روی گل نخست استقلال برابر نساجی، با چند ثانیه تأخیر صورت گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان بابایی موفق شد در همان ابتدای بازی با نساجی، دروازه میهمان را باز کند

به گزارش پارس فوتبال، تأثیرگذاری پیمان بابایی روی گل نخست استقلال برابر نساجی، با چند ثانیه تأخیر صورت گرفت. در شرایطی که او در دقیقه سوم پس از برخورد با صابر حردانی روی زمین افتاد، اما یاسر همرنگ داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و بابایی را با کارت زرد جریمه کرد.

در شرایطی که بازی به دلیل اعتراض استقلالی ها برای لحظاتی ملتهب شده بود، در نهایت بازی به گردش افتاد. شروع مجدد حقیقی روی همان ضربه کاشته و پاس او، به علیرضا ابراهیمی رسید. این بازیکن کنار خط عرضی زمین، صاحب توپ شد اما سماجت آرش رضاوند و توپ گیری این بازیکن، فرصت خوبی را در اختیار پیمان بابایی قرار داد.

مهاجم استقلال نیز با علیرضا حقیقی روبه‌رو شد که از دروازه خارج شده بود و با یک ضربه نرم به توپ، آن را از حقیقی عبور داد و مقابل دروازه خالی قرار گرفت. در شرایطی که امیرمهدی جانملکی روی خط دروازه در تلاش بود مانع از گلزنی بابایی شود، اما این بازیکن توپ را از بالای سر او عبور داد و توپ را به تور چسباند.

بدین ترتیب بابایی موفق شد نخستین گل خود با پیراهن استقلال را وارد دروازه نساجی کرده و به بسیاری از طلسم ها پایان دهد. آبی ها پس از نزدیک به 200 دقیقه توانستند در لیگ برتر به گل برسند، ضمن اینکه رکورد 305 دقیقه کلین شیت علیرضا حقیقی برابر استقلال شکسته شد.

گلزنی پیمان بابایی در نیمه نخست برای استقلال در دیدار با نساجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *