بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش‌ منفی هواداران به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس

اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس : لغو بازی‌های این هفته، به منزله از دست رفتن یک فرصت عالی جهت ادای احترام به ملکه بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۱
لیگ برتر انگلیس

تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با استقبال عمومی هواداران فوتبال در این کشور روبه‌رو نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس (به دلیل مرگ ملکه الیزابت)، با استقبال عمومی هواداران فوتبال در این کشور روبه‌رو نشده است.

به گزارش پارس فوتبال، روز در جلسه‌ بین اتحادیه فوتبال انگلیس و نماینده‌های باشگاه‌های لیگ برتر تصمیم بر این شد که بازی های هفته هفتم لیگ جزیره به تعویق بیفتد. به این ترتیب بازی های این هفته به احترام درگذشت ملکه بریتانیا، در زمانی دیگر برگزار خواهد شد.

جالب اینکه بازی‌های سایر رشته‌‌های ورزشی در انگلیس از جمله لیگ راگبی، گلف و کریکت در این هفته برگزار خواهد شد و همین قضیه اکثر هواداران فوتبال را به خاطر لغو هفته هفتم ناراحت کرده است.

بسیاری از هواداران برای سفر و اقامت در شهرهایی که تیم محبوب‌شان بازی داشت، متحمل هزینه شده بودند. علاوه بر این، به تعویق افتادن بازی‌ها برای بسیاری از باشگاه‌ها با ضرر و زیان مالی همراه خواهد بود.

اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس در این خصوص بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده است:

ما باور داریم که فوتبال در رویدادهای برجسته ملی، چه جنبه شادی داشته باشند چه جنبه حزن و اندوه، همیشه به بهترین شیوه، مردم را با یکدیگر متحد کرده است. نظر ما که آن را با مقامات فوتبال هم مطرح کردیم، این است که اکثر هواداران دوست داشتند که این هفته به ورزشگاه‌ها بروند و در کنار دیگر هواداران، به ملکه ادای احترام کنند. بسیاری از هواداران احساس می کنند که لغو بازی‌های این هفته، به منزله از دست رفتن یک فرصت عالی جهت ادای احترام به ملکه بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *