بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال ۳ – ۱ نساجی ؛ دست راست گل محمدی هواداران پرسپولیس را ناامید کرد + خلاصه بازی

استقلال ۳ - ۱ نساجی ؛ هفته ششم لیگ برتر ؛ ورزشگاه آزادی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۷


از هفته ششم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی به مصاف تیم نساجی قائمشهر رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت.

 

هفته ششم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 1401/06/19 ساعت: 17:30 
استادیوم: آزادی تهران 
داور: یاسر همرنگ / کمک ها: محمد عطایی و علی اکبر نوری؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم /ناظر داوری: رضا سخندان

استقلال تهران:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی – سیدعلیرضا ابراهیمی – امیرمهدی جانملکی – سعید بیگی – صابر حردانی – اکبر صادقی – ایوب کلانتری – مهرداد عبدی – علی شجاعی – رضا جعفری – کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

دقایق حساس:
دقیقه ۳: اشتباه مدافعین نساجی باعث شد توپ به پیمان بابایی در محوطه جریمه برسد ولی در ادامه برخورد با صابر حردانی باعث شد تا داور به دلیل تمارض به او کارت زرد بدهد.

دقیقه ۴ : استقلال 1 – 0 نساجی ( پیمان بابایی ) : به فاصله کمتر از یک دقیقه اشتباه دوباره حردانی در دور کردن توپ باعث شد باز هم پیمان بابایی با حقیقی تک به تک شود و بعد از جا گذاشتن حقیقی توپ را وارد دروازه کند

دقیقه ۱۰: بازی مهدی قایدی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با جا گذاشتن یک بازیکن پاس کات بک را به شش قدم نساجی فرستاد ولی توپ او توسط مدافعین نساجی برگشت داده شد

دقیقه ۱۱: ضربه از راه دور رضا جعفری در اختیار سید حسین حسینی دروازه بان استقلال قرار گرفت‌.

دقیقه ۳۶: ارسال از جناح راست به درون محوطه استقلال با ضربه سر ابراهیمی و برخورد او با مدافع آبی‌پوش همراه بود ولی توپ با اختلاف به بیرون رفت و داور اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه ۳۹: پاس در عمق سیلوا، چشمی را در مقابل حقیقی تک به تک کرد ولی دروازه‌بان نساجی قبل از بازیکن استقلال به توپ رسید و آن را مهار کرد.
دقیقه ۴۱: پاس پشت مدافعان برای محمد محبی با کنترل خوب این بازیکن همراه بود اما جانملکی قبل از اینکه محبی به توپ ضربه بزند، توپ را از منطقه خطر دور کرد.

استقلال 2- 0 نساجی مازندران: ارسال مهدی قائدی به تیر اول باعث برخورد توپ با دست علی شجاعی شد و داور فوراً نقطه پنالتی را نشان دهد. کوین یامگا پشت توپ قرار گرفت و توپ را خلاف جهت علیرضا حقیقی وارد دروازه نساجی کرد

دقیقه ۴۷: پیمان بابایی با سرعت بالا در فضای پشت مدافعان نساجی فرار کرد اما امیرمهدی جانملکی با خریدن یک کارت زرد چسبیده به محوطه جریمه مهاجم استقلال را سرنگون کرد. در ادامه قایدی پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ضربه راه دور از سجاد شهباززاده بعد از برخورد با مدافعان نساجی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به کرنر رفت.

استقلال 3- 0 نساجی مازندران: کار ترکیبی زیبای بازیکنان استقلال مهدی قائدی را در محوطه نساجی صاحب توپ کرد و پاس در عرض این بازیکن محمد محبی را مقابل حقیقی تک به تک کرد و او با ضربه بغل پا دروازه نساجی را باز کرد.
دقیقه ۶۲: آرش رضاوند با نفوذ به محوطه نساجی و جا گذاشتن مدافع این تیم ضربه خود را به سمت دروازه نساجی زد که توپ بعد از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۴: مهاجم آبی‌پوش وارد محوطه تیم شمالی شد ولی ضربه او را حقیقی در موقعیت تک به تک به خوبی برگشت داد.
دقیقه ۶۷: سجاد شهباززاده با کنترل خوب توپ، دو مدافع نساجی را جا گذاشت و ضربه خود را به سمت دروازه حقیقی زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۲: ارسال استقلال از جناح راست و ضربه سر سعید مهری در بدو ورودش به زمین، در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۷۳: ضد حمله سریع بازیکنان استقلال باعث شد در موقعیت سه به سه قرار بگیرند و ما بازیکنان استقلال قدر این موقعیت را ندانستند و توپ از منطقه خطر دور شد.

استقلال 3- 1 نساجی مازندران: اشتباه حسینی در دادن پاس به عارف غلامی و سماجت فرزاد زامهران باعث برخورد بین زامهران و غلامی درون محوطه استقلال شد و داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. ایوب کلانتری پشت توپ قرار گرفت و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *