بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تی‌تی‌ها، دوباره خوش‌قول؛ به امید جشن اول + عکس

استقبال باشکوه هواداران تراکتور از دیدار برابر صنعت نفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۳
هواداران تراکتور

هواداران تراکتور در بازی امروز مثل بازی با هوادار استقبال خوبی از بازی تیم خود داشته اند. این تیم برابر صنعت نفت قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران تراکتور در بازی امروز مثل بازی با هوادار استقبال خوبی از بازی تیم خود داشته اند.

به گزارش پارس فوتبال، تراکتور در هفته چهارم اولین بازی خانگی فصل را با حضور هوادارانش برگزار کرد. این تیم با وجود استقبال قابل قبولی که تی تی ها از بازی داشتند، نتوانست همراه با آنها اولین برد فصل را کسب کند و مقابل هوادار با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان بردیف هفته گذشته سرانجام طعم برد در فصل جدید را چشیدند و آلومینیوم را در اراک شکست دادند تا اندکی از قعر فاصله بگیرند. هواداران تراکتور که بعد از تساوی خانگی مقابل هوادار، ناامید راهی خانه های خود شده بودند، امروز دوباره استقبال خوبی از بازی تیم خود کرده اند.

هواداران تراکتور با وجود گذشت نیم ساعت از شروع بازی همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند. آنها امیدوار هستند تا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به تیم خود برای کسب اولین برد خانگی فصل کمک کرده و بعد از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام، جشن پیروزی برپا کنند.

ورودی ورزشگاه یادگار امام تبریز، در لحظه به صدا در آمدن سوت شروع و تا 15 دقیقه ابتدایی کار، شلوغ تر از دقایق قبل از شروع بازی بود و شاید دلیل این اتفاق، ساعت برگزاری بازی (17) است. دلیل این کار، آماده نبودن نورافکن های ورزشگاه یادگار امام برای برگزاری بازی زیر نور است.

هواداران تراکتور

هواداران تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *