بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام گران ترین خرید تابستان برای کریستیانو رونالدو

آنتونی : کلمه ها نمی توانند کریستیانو رونالدو را توصیف کنند. بهترین در دنیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۷
آنتونی

آنتونی ماتئوس که با مبلغی حدود 95 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوسته است به طور ویژه ای از کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونی ماتئوس که گران ترین خرید این تابستان است و با مبلغی حدود 95 میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد پیوسته است، به تازگی به طور ویژه ای از کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، رونالدو شروع فصل ضعیفی داشته است به طوری که او در این فصل در هیچ کدام از بازی های رسمی نه گلی زده و نه پاس گلی داده است. رونالدو در بازی مقابل سوسیداد 90 دقیقه بازی کرد اما شیاطین سرخ با شکست تلخی مواجه شدند و به نظر می رسد که کار آن ها در لیگ اروپا هم بسیار دشوار است.

آنتونی به تازگی در گفت و گو با رسانه باشگاه منچستر یونایتد به طور ویژه ای از کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید کرده و گفته است:

کلمه ها نمی توانند کریستیانو را توصیف کنند. بهترین در دنیا. در همین روز های اندک، من چیز های زیادی از او یاد گرفتم. او ذهن فوق العاده ای دارد و من هر وقت با او حرف زده ام چیز های زیادی از او یادگرفته ام.

آنتونی در اولین بازی خود برای منچستر یونایتد که مقابل آرسنال بود گلزنی کرد اما مقابل رئال سوسیداد عملکرد جالبی نداشت و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *