بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم 200 دقیقه ای استقلال امروز می شکند؟

ناکامی 195 دقیقه ای استقلال در باز کردن دروازه حریفان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
ناکامی 195 دقیقه ای استقلال در باز کردن دروازه حریفان

پس از گلی که کوین یامگا در دقیقه 75 دیدار با مس کرمان زد، استقلال تاکنون 195 دقیقه است که در تقابل با حریفان، موفق به گلزنی نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در 195 دقیقه گذشته، استقلال نتوانسته است در دیدارهایش، دروازه حریفان را باز کند.

به گزارش پارس فوتبال، پس از گلی که کوین یامگا در دقیقه 75 دیدار برابر مس کرمان به ثمر رساند، استقلال تاکنون 195 دقیقه است که در تقابل با حریفان، موفق به گلزنی نشده است. با احتساب پانزده دقیقه پایانی بازی با مس و 2 دیدار 90 دقیقه ای برابر نفت مسجدسلیمان و پیکان، تعداد دقایق ناکامی آبی ها در امر گلزنی به این عدد می رسد.

این موضوع، به سوژه نشست خبری ساپینتو در روز گذشته تبدیل شده بود و سرمربی پرتغالی آبی ها قول داد که تیم او در دیدار امروز، موفق شود دروازه میهمان خود را باز کند. باید دید که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر اما این بدترین آمار استقلال در فصول اخیر نیست.

استقلال در فصل گذشته نیز و طی دو بازه، در امر گلزنی ناکام بود. پس از گلی که کوین یامگا در دقیقه 60 وارد دروازه فجرسپاسی کرد، آبی ها برابر نساجی و گل گهر به تساوی بدون گل رسیدند و در دقیقه 39 توسط حسین زاده دروازه صنعت نفت را گشودند. جمع دقایق مسابقات ذکر شده نشان می دهد تیم مجیدی طی 249 دقیقه نتوانسته بود گلزنی کند. البته که دیدار مقابل گل گهر، با رأی کمیته انضباطی به سود آبی ها اعلام شد.

در لیگ بیستم و در نخستین روزهایی که مجیدی جانشین فکری شده بود، آبی ها برای مدت طولانی در لیگ برتر، با مشکل بزرگی در امر گلزنی روبرو شدند. پس از اینکه ارسلان مطهری در دقیقه 42 دیدار با ماشین سازی در تبریز دروازه این تیم را باز کرد، استقلال برابر پیکان به تساوی بدون گل رسید، مقابل ذوب آهن و پرسپولیس با نتایج 2 بر صفر و یک بر صفر تن به شکست داد و سرانجام در دقیقه 90+5 دیدار با صنعت نفت بود که آرمان رمضانی قفل این طلسم را شکست.

با احتساب 48 دقیقه باقیمانده از بازی با ماشین سازی و 4 دیدار 90 دقیقه ای مقابل پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و صنعت نفت، استقلال با فرهاد مجیدی طی 408 دقیقه و در لیگ برتر، نتوانست دروازه رقبا را باز کند. البته باید یادآور شد که استقلال در حدفاصل این بازی ها، 6 دیدار در لیگ قهرمانان آسیا و یک مسابقه جام حذفی برابر ذوب آهن را برگزار کرد و در این دیدارها دروازه رقبا را باز کرد و این 408 دقیقه ای که ذکر شد، طی دیدارهای متوالی به دست نیامد بلکه تنها شامل مسابقات لیگ برتر بود که به صورت متناوب و با فاصله زمانی برگزار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *