بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خارجی‌های پیکان امیدوار به پایان بدشانسی‌‌ها + عکس

انگیزه بالای تیتو اوکلو و شرزود تمیروف برای ثابت شدن در پیکان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۸
انگیزه بالای تیتو اوکلو و شرزود تمیروف برای ثابت شدن در پیکان

تیتو اوکلو و شرزود تمیروف دو بازیکن خارجی پیکان هستند که در هفته‌های گذشته دچار بدشانسی‌ها و اتفاقات ویژه‌ای شده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو بازیکن خارجی پیکان انگیزه زیادی برای پایان دادن به بدشانسی‌های خود در لیگ برتر دارند.

به گزارش پارس فوتبال، تیتو اوکلو و شرزود تمیروف دو بازیکن خارجی پیکان هستند که در هفته‌های گذشته دچار بدشانسی‌ها و اتفاقات ویژه‌ای شده‌اند. این دو بازیکن اما امیدوارند در ادامه فصل، روزهای بهتری را تجربه کنند و مهره‌ای موثر برای تیم خود باشند.

تیتو اوکلو، مهاجم ملی‌پوش سودانی، چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر از ناحیه مچ دست دچار شکستگی شد و مدتی دور از میادین ماند. تیتو بعد از حدود 3 هفته که دستش در گچ بود، به تمرینات پیکان برگشت و در هفته سوم مقابل نفت مسجدسلیمان دقایقی به زمین رفت و یک‌بار تیر دروازه حریف را نیز به صدا در آورد.

در بازگشت اعضای تیم پیکان از مسجدسلیمان به تهران، تیتو به بیماری کرونا مبتلا شد و به دلیل وخامت حالش چند روزی در بیمارستان بستری هم شد. این بازیکن حالا بار دیگر به تمرینات برگشته و با صلاحدید مجتبی حسینی می‌تواند در هفته ششم مقابل گل‌گهر سیرجان نیز به میدان برود.

انگیزه بالای تیتو اوکلو و شرزود تمیروف برای ثابت شدن در پیکان

از سوی دیگر شرزود تمیروف که در پرسپولیس با بدشانسی‌های متعددی مواجه شده بود، بعد از پایان نقل و انتقالات به عنوان سهمیه آزاد به پیکان پیوست. تمیروف در دو بازی قبلی پیکان مقابل نساجی و استقلال به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و بسیار باانگیزه نشان داد و اکنون نیز مشکلی برای حضور در ترکیب ندارد.

تمیروف و اوکلو، دو مهاجم خارجی پیکان حالا بعد از مدت‌ها با شرایط خوب در تمرینات این تیم حضور دارند. تصاویری که از آن‌ها در تمرینات پیکان منتشر شده، روحیه بالای این نفرات را به خوبی نشان می‌دهد و بدون شک علاقه‌مندان به جوان‌ترین تیم لیگ برتر در انتظار درخشش آنها خواهند بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *