بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف عجیب ساکت الهامی درباره استقلال و فرهاد مجیدی + سند

ساکت الهامی : شکست امشب استقلال هیچ چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند ؛ استقلال امروز ثابت کرد بهترین تیم ایران است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از پیروزی برابر استقلال گفت: شکست امشب استقلال هیچ چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند ؛ استقلال امروز ثابت کرد بهتری تیم ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این بازی با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه و وقت های اضافه همراه شد و در نهایت نساجی در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ساکت الهامی بعد از این پیروزی گفت:

بازی جاندار و سختی را از هر دو تیم شاهد بودیم. به هر دو تیم تبریک می گویم. پیش بینی می کردیم این بازی به ماراتن پنالتی کشیده شود اما این شکست هیچ چیزی از ارزش های استقلال کم نمی کند. استقلال امروز ثابت کرد بهتری تیم ایران است.

وی ادامه داد:

برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم. دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. سه بازی امروز با استقلال بازی کردیم که نزدیک ۳۰۰ دقیقه می شود و گلی را دریافت نکردیم. دست هواداران را می بوسم که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند.

الهامی در مورد این که هواداران استقلال اعتقاد داشتند بازیکنان نساجی وقت کشی کردند گفت:

کدام بازیکن ما روی زمین افتاد که تعویض نشد. هر بازیکنی که روی زمین افتاد تعویض شد. دست ما خالی بود چون چند بازیکن را در اختیار نداشتیم. اصلا به این مسائل اعتقاد ندارم و هیچ بازیکنی از ما به عمد روی زمین نیفتاد.

وی در مورد این که عنوان شد متخصص شکست دادن سرمربی استقلال است گفت:

فرهاد مجیدی رفیق و دوست من است و بهترین تیم را ساخته است. امیدوارم دو بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و قهرمان جام حذفی شویم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *