بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

والیبال قهرمانی جهان ؛ شوک به میزبان قبل از نبرد با برزیل

ابهام در مورد حضور پاول زاتورسکی در دیدار لهستان و برزیل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
والیبال قهرمانی جهان

حضور پاول زاتورسکی، لیبروی لهستان مقابل برزیل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این دیدار از مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی جهان خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور پاول زاتورسکی، لیبروی لهستان مقابل برزیل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این دیدار از مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی جهان خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی والیبال لهستان یکی از مقتدرترین تیم‌ها در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان بود. آن‌ها با سه پیروزی پیاپی که یکی از آن‌ها مقابل آمریکا رقم خورد، به عنوان تیم صدرنشین راهی دور حذفی رقابت‌ها شدند.

لهستان در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود به مصاف تونس رفت و همانطور که انتظار می رفت به راحتی و در سه ست پیاپی حریف را شکست داد و به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها صعود کرد. شاگردان نیکولا گربیچ در یک‌چهارم نهایی مقابل یکی از مدعیان عنوان قهرمانی یعنی آمریکا قرار گرفتند و در یک جدال سخت حریف خود را ٣-٢ شکست داده و راهی نیمه نهایی شدند.

تیم ملی والیبال لهستان امشب در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در یک جدال حساس و تماشایی به مصاف پر افتخارترین تیم دنیا یعنی برزیل خواهد رفت. با این حال قبل از این جدال حساس نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، اعلام کرد که پاول زاتورسکی لیبرو ستاره کلیدی این تیم دچار آسیب‌دیدگی شده و حضور او در جدال امشب برابر برزیل مشخص نیست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *