بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو بی سوادترین مربی تاریخ استقلال ؛ متلک سنگین اسطوره آبی ها + سند

پرویز برومند : ساپینتو بی سواد ترین مربی است که تاکنون دیده ام ؛ اگر کسی حرفی می‌زند از سر دلسوزی است ، آقای ساپینتو !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۶


پرویز برومند دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، اگر پیشکسوتان انتقادی از استقلال می‌کنند از روی دلسوزی است نه اینکه بخواهند جای کسی را بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگاران ، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت:

تنها نکته مثبت ساپینتو نسبت به بازی قبل این بود که مهدی قایدی را از ابتدا در ترکیب قرار داد و بدترین تصمیم او تعویض قایدی بود چون در آن موقعیت نیاز به یک بازیکن خلاق داشتیم.

وی در ادامه افزود:

از مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال خواهش می‌کنم هر چه زودتر کمیته پیشکسوتان را تشکیل دهد تا هفته‌ای یکی دو جلسه با ساپینتو برگزار کنند و شرایط تیم را به او بگویند. هوادار استقلال چهار ساعت از وقتش را می‌گذارد تا بازی خوب ببیند، نه اینکه با ناراحتی و اعصاب به‌هم ریخته به منزلش برگردد.

او در واکنش به این صحبت ساپینتو که در جواب انتقادات پیشکسوتان گفته بود که منتقدان باید سواد و علم داشته باشند گفت :

بی سواد ترین مربی که تاکنون دیده ام خود آقای ساپینتو بود اگر همچین حرفی را زده باشد ، اگر کسی حرفی می‌زند از سر دلسوزی است. آقای ساپینتو! اگر اروپایی هستی و نمی‌فهمی، ما این چیزها را می‌فهمیم. آقای ساپینتو! اگر انتقادی می‌کنیم از روی دلسوزی است نه اینکه بخواهیم جای تو را بگیریم. اتفاقاً دوست داریم با توجه به امکاناتی که برای ساپینتو فراهم شده است، او در استقلال موفق باشد.

وی در واکنش به اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند شعار هواداران علیه بازیکنان واکنش زودهنگامی بود، خاطرنشان کرد:

وقتی نفت مسجدسلیمان و پیکان را نمی‌بریم، مس کرمان را به زور می‌بریم و از سپاهان شکست می‌خوریم، صدای هوادار در می‌آید. قصد جسارت به تیم‌های دیگر را ندارم، اما ما تیم قهرمان هستیم و باید این تیم‌ها را ببریم. مدیریت و کادر فنی استقلال نباید از انتقادهای ما ناراحت شوند، چون نمی‌خواهیم جای کسی را بگیریم. دل‌مان برای هواداران می‌سوزد. بحث داوری هم به کنار، چون اعتقاد دارم آنقدر باید خوب بازی کنیم که داوری تأثیر نداشته باشد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان در واکنش به انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی گفت:

اگر واقعاً این اتفاق افتاده باشد، هزینه الکی روی دست‌مان خواهد بود. تنها خصوصیت بارز کی‌روش نسبت به اسکوچیچ کاریزمای او بود، اما اعتقاد دارم کی‌روش برای تیم ملی هیچ کاری نکرده است. شاید حضور او برای برخی‌ها سود دارد که دوباره انتخاب می‌شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *