بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال ۰ ( ۴ ) – ۰ ( ۵ ) نساجی ؛ ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای را ساکت الهامی برد + خلاصه بازی

استقلال 0 ( 4 ) - نساجی 0 ( 5 ) ؛ مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ؛ ورزشگاه آزادی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۷


دو تیم استقلال و نساجی از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت.

بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی
دوشنبه: 22/01/1401 ؛ ساعت: 20:30
ورزشگاه: آزادی تهران / 13 هزار تماشاگر
گروه داوری: امیر عرب‌براقی / کمک ها: مهدی عالیقدر – حسن انتظاری؛ داور چهارم: احمد محمدی / ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

 

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی.

*لحظات حساس:

دقیقه 2: نساجی در بدو کار صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی به رضا جعفری رسید که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 5: استقلال پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. شوت مستقیم وریا غفوری را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 6: ارسال خطرناک جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه نصیب کوین یامگا شد اما مزاحمتی که کریم اسلامی برای این بازیکن ایجاد کرد، مانع از این شد که مهاجم فرانسوی آبی پوشان دروازه حریف را باز کند.
دقیقه 8: فرصت فوق العاده ای نصیب استقلال شد. امیرحسین حسین زاده با یک توپ گیری فوق العاده در شرایطی که کوین یامگا را کنارش داشت و می توانست با یک پاس او را با دروازه خالی مواجه کند، با خودخواهی ضربه اش را به سمت دروازه زد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 17: سبحان خاقانی از فاصله دور تصمیم گرفت تا با یک شوت، دروازه نساجی را تهدید کند که شوت خاقانی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 24: حرکت در عرض و دیدنی صابر حردانی روی خط محوطه جریمه در حالیکه روزبه چشمی پا به پای این بازیکن می دوید، با شوت حردانی همراه شد که ضربه خطرناک و زمینی این بازیکن به پایه تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 25: حرکت خوب حسین زاده از سمت چپ با ورود او به درون محوطه جریمه همراه شد که پاس او به سمت چپ، ضربه عجیب و غریب وریا غفوری را در پی داشت که توپ به سلمانی رسید و این بازیکن نیز با شوتی بی دقت، توپ را به آسمان کوبید.
دقیقه 35: شوت کریم اسلامی از پشت محوطه جریمه از شدت کافی برخوردار نبود و رضایی آن را به راحتی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۵۵ شوت مهدی‌پور در میانه راه به حسین‌زاده رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خطرناک در دستان حقیقی جای گرفت.
فرار و شوت حسین‌زاده در دقیقه ۵۷ با واکنش حقیقی به کرنر رفت.
در دقیقه ۷۶ نفوذ آمانوف و ضربه او در دستان حقیقی قرار گرفت.
در دقیقه ۷۷ سانتر صالح حردانی و ضربه آمانوف از بالای دروازه حقیقی بیرون رفت.
تلاش دو تیم برای گلزنی در پایان ۹۰ دقیقه بی ثمر بود و بازی به وقت اضافه کشیده شد.
وقت‌های اضافه
در آغاز وقت اضافه اول در دقیقه ۹۴ حقیقی شوت آرمان رمضانی در محوطه جریمه را مهار کرد.
در دقیقه ۹۸ استقلالی‌ها دروازه نساجی را باز کردند اما داور این دیدار به دلیل خطای حردانی روی حقیقی بازی را متوقف و گل را مردود اعلام کرد.
در دقیقه ۱۱۳ آرمان رمضانی دروازه نساجی را باز کرد اما داور بازی دوباره خطای بازیکن استقلال روی حقیقی را گرفت و گل مردود اعلام شد.
در دقیقه ۱۲۲ شوت یامگا در محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.
تقابل دو تیم در پایان برنده نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.
ضربات پنالتی
کوین یامگا، ژستد، مهدی مهدی‌پور و آرمان رمضانی از استقلال ضربات خود را تبدیل به گل کردند و عزیزبک آمانوف ضربه خود را از داد.
ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، سعید غلامعلی بیگی، محمدمهدی نظری و حامد شیری از نساجی ضربات خود را تبدیل به گل کردند.
این دیدار با برتری ۵ بر ۴ نساجی در ضربات پنالتی به پایان رسید.
ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (۷۴، آرمان رمضانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس (۷۴، صالح حردانی)، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی (۶۳، عزیزبک آمانوف) (کارت زرد)، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده
ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی (۹۷، محمدمهدی نظری)، حامد شیری، صابر حردانی (۸۵، متین کریم زاده)، مرتضی منصوری (کارت زرد)‌، حسن نجفی (۶۲، عرفان گل محمدی)، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی (۶۶، مهرداد عبدی)


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *