بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سنگین جواد خیابانی به دوپینگ پرسپولیس در دربی ۶ تایی ها + سند

توضیحات جواد خیابانی درباره اعتراض باشگاه تاج به دوپینگ پرسپولیس در دربی در تاریخ 16 شهریور سال۱۳۵۲ در برنامه سلام صبح بخیر ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه سیما

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۳


در سالروز دربی سال 1352 ، جواد خیابانی مروری بر این بازی و اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون آن در برنامه سلام صبح بخیر پرده برداری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد خیابانی / شانزدهم شهریور یک تاریخ ماندگار برای پرسپولیسی‌هاست و به همان میزان استقلالی‌ها هم دوست ندارند چیزی از این روز یادآوری شود.

سال 1352 زمانی که برای اولین بار یک لیگ منظم به نام لیگ تخت جمشید متولد شد، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد یک بازی تاریخی بین  استقلال و پرسپولیس رقم بخورد که بعد از 39 سال هنوز کاری تکرار نشدنی به نظر بیاید.

پس از پایان نیمه اول دربی سال ۵۲ تیم پرسپولیس توانسته بود با ۲ گل از تیم تاج پیش بیافتد که باعث اعتراض باشگاه تاج به احتمال دوپینگ پرسپولیس شده بود که بنا بر گفته های جواد خیابانی این ادعای باشگاه تاج رد شده بود.

جواد خیابانی که پیش از این از دوپینگ باشگاه تاج در دربی ۱۳۵۴ گفته بود اینبار در برنامه سلام صبح بخیر ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه سیما از اعتراض باشگاه تاج به دوپینگ پرسپولیس در دربی ۶تایی ها پرده برداری کرده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *