بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره پرسپولیسی اسطوره سرخابی ها را شست و پهن کرد

حامد لک : یک نفر قلچماق در کادر فولاد خوزستان هست که فکر می‌ کند همه را زده است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۶
حامد لک دروازه‌بان پیشین پرسپولیس درباره هاشمی نسب صحبت کرد

حامد لک دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت : قبلا راجع به مهدی هاشمی‌ نسب صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌ زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک دروازه‌بان پیشین پرسپولیس، ستاره تیمش در دیدار مقابل فولاد بود. گلری که برای چهارمین کلین شیت در پنج هفته در رقابت‌های این فصل، با خونسردی و تمرکز قابل توجهی وارد دیگ جوشان فولاد آرنا شد و در نهایت نیز مقاومتش برابر حملات گاه و بیگاه بازیکنان فولاد شکسته نشد.

او در پایان مسابقه آماج حملاتی از سوی مربیان فولاد از حمید رجبی تا سیدمحمد علوی سرپرست تیم قرار گرفت که او را عامل وقت‌کشی در بازی می‌دانستند. بعد از ترقه‌ای که زیر پای لک منفجر شد، او نزدیک به سه دقیقه را روی زمین خوابیده بود، اما وقفه اصلی زمانی رخ داد که داور در پی ناآرامی‌ها تصمیم گرفت با یک حرکت تهاجمی اخطاری به هواداران فولاد بدهد تا از پرتاب اشیا به داخل زمین خودداری کنند. بنابراین اقدام به قطع بازی کرد.

البته پیش از آن‌که این اتفاقات در نیمه دوم روی دروازه جنوبی فولاد آره‌نا رخ بدهد، در بین دو نیمه حاشیه تندی بین لک و مهدی هاشمی‌نسب بروز کرده بود. این دو که در مسابقه سال گذشته میان پرسپولیس و فولاد با همدیگر به شدت درگیر شده بودند، بین ۲ نیمه با یکدیگر رو در رو شدند و این موضوع باعث ایجاد تنش تند میان این ۲ چهره جنجالی فوتبال ایران شد.

حامد لک در واکنش به اتفاقات بازی با فولاد و درگیری با هاشمی نسب گفت:

یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به هاشمی‌نسب صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید.

او ادامه داد:

همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *