بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره آرژانتینی ناپولی به درخشش برابر لیورپول

جیووانی سیمئونه : با فداکاری و تلاش به رویایم رسیدم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۱
جیووانی سیمئونه

ناپولی با درخشش جیووانی سیمئونه در اولین دیدار از لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیووانی سیمئونه پسر دیه‌گو سیمئونه، از این که به رویای گلزنی در لیگ قهرمانان رسیده بسیار خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، ناپولی شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

سیمئونه موفق شد برای اولین بار در این رقابت‌ها با پیراهن ناپولی به میدان برود و در دقیقه 49 نیز اولین گلش را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا شبی فراموش نشدنی را برای خودش و تیمش رقم زده باشد.

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

من در حال زندگی کردن رویایی هستم که همیشه داشتم و مطمئن بودم که روزی به حقیقت تبدیل می‌شود. به همین دلیل تتوی لوگوی این مسابقات را زدم چون می‌دانستم این لحظه می‌رسد. و امروز با نهایت اشتیاق و علاقه اینجا هستم چون با تلاش، پایداری، فداکاری و عشق، هر چیزی ممکن است. من از بچگی منتظر این لحظه بودم.

این بازیکن آرژانتینی درباره انگیزه و علاقه‌اش برای حضور در لیگ قهرمانان اظهار داشت:

وقتی 14 ساله بودم لوگوی این مسابقات را تتو کردم چون لیگ قهرمانان را از بچگی دنبال می‌کردم. من علاقه خاصی به بازی در این رقابت داشتم و از سن کمی برای این لحظه رویاپردازی می‌کردم. مدت زمان زیادی از ان روزها گذشته است.

جیووانی سیمئونه درباره گلی که به ثمر رساند اضافه کرد:

وقتی توپ نزدیک من شد، می‌دانستم که قرار است به من برسد و با خودم گفتم اینجا بفرست، اینجا بفرست! و واقعیت این است که در ذهنم تاکید کردم که اگر شرایط خوبی داشته باشم، شانسم را برای گلزنی امتحان می‌کنم و همین اتفاق هم رخ داد. لحظه بسیار خاص و احساساتی‌ای بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *