بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلافیِ پنالتی طارمی بی‌اثر ماند! + عکس

پنالتی بی اثر پورتو برابر اتلتیکو مادرید در وقت های اضافه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۳۱
پنالتی بی اثر پورتو برابر اتلتیکو مادرید در وقت های اضافه

تلافی پنالتی که داور برای پورتو نگرفته بود، به گل تبدیل شد اما تاثیری در باخت این تیم نداشت. همه اتفاقات این بازی در وقت های اضافه رقم خوردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تلافی پنالتی که داور برای پورتو نگرفته بود، به گل تبدیل شد اما تاثیری در باخت این تیم نداشت.

به گزارش پارس فوتبال، در شبی که مهدی طارمی در تلاش برای گرفتن پنالتی برای پورتو از زمین بازی اخراج شد، تک گل نجات بخش شاگردان کنسیسائو در جهنم حریف، از روی نقطه پنالتی در دقیقه 7+90 به ثمر رسید. این گل البته دردی را دوا نکرد چون گریزمان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان، گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند.

طارمی در دقیقه 81 بازی بود که تعادل مهدی طارمی داخل محوطه جریمه حریف بهم خورد تا دوباره یک پنالتی مهم برای تیمش گرفته باشد؛ تصمیم داور بازی اما این گونه نبود و با تشخیص تمارض، طارمی کارت زرد دوم را گرفته و از زمین اخراج شد.

پنالتی بی اثر پورتو برابر اتلتیکو مادرید در وقت های اضافه

سرنوشت این بازی اما در وقت های اضافه نهفته شده بود. هرموسو در دقیقه 2+90 برای اتلتیکو گلزنی کرد اما تنها 3 دقیقه بعد با برخورد توپ به دست مدافع میزبان، داور این بار به نشانه خطای پنالتی به سود پورتو در سوت خود دمید تا به نوعی تمارض-اخراجی طارمی را جبران کرده باشد.

در شرایطی که طارمی در زمین نبود این ضربه به گل تبدیل شد اما حاصلی در نتیجه نداشت؛ چون پیش از پایان بازی، دوباره دروازه پورتو توسط گریزمان (11+90) باز شد!

پنالتی بی اثر پورتو برابر اتلتیکو مادرید در وقت های اضافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *