بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورد عجیب آستین پیراهن لیونل مسی پیش از آغاز بازی با یوونتوس + عکس

عبارت GOAT روی آستین پیراهن لیونل مسی در حاشیه دیدار با یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۲
عبارت GOAT روی آستین پیراهن لیونل مسی در حاشیه دیدار با یوونتوس

هیچ یک از بازیکنان دیگر پاری‌سن‌ژرمن بجز لیونل مسی پیش از تقابل حساس دیشب با یوونتوس، نوشته “GOAT” را روی آستین خود نداشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیچ یک از بازیکنان دیگر پاری‌ سن‌ ژرمن بجز لیونل مسی پیش از تقابل حساس دیشب با یوونتوس، نوشته “GOAT” را روی آستین خود نداشتند.

به گزارش پارس فوتبال، در جریان پیروزی 2-1 شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل یوونتوس از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، نیمار و امباپه با نمایش خوبی که داشتند، توجهات را به سوی خود جلب کردند. همکاری دو ستاره برزیلی و فرانسوی منجر به گل اول پاری‌سن‌ژرمن شد و گل دوم امباپه در این بازی، راه پی‌اس‌جی را برای برتری بر بانوی‌پیر در این بازی هموار کرد. اما نکته‌ای پیرامون لیونل مسی در جریان کارهای آماده‌سازی پیش از بازی نماینده فرانسه وجود داشت که مورد توجه تعدادی از بینندگان ریزبین فوتبال قرار گرفته است. لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، تنها بازیکنی بود که در جریان گرم کردن پیش از بازی، نوشته “GOAT” را روی آستین راست خود داشت. سرخیو راموس، کارلوس سولر، نیمار، مارکو وراتی و امباپه از جمله بازیکنانی بودند که بدون وجود این نوشته به رختکن تیم برگشتند. وقتی پی‌اس‌جی اسپانسر خود را معرفی کرد، بسیاری از دنبال‌کنندگان فوتبال حدس می‌زدند که احتمالا شرایطی برای لیونل مسی ایجاد خواهد شد که از نوشته “GOAT” روی پیراهنش در جریان بازی‌ها استفاده کند.

عبارت GOAT روی آستین پیراهن لیونل مسی در حاشیه دیدار با یوونتوس

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که نوشته”GOAT” به چه معناست. این نوشته مخفف “بهترین تمام ادوار” در زبان انگلیسی است، لقبی که شاید بتوان آن را به لیونل مسی نسبت داد. بارسلونا در گذشته بار‌ها از این لقب برای این فوق‌ستاره آرژانتینی استفاده کرده بود و استفاده از این واژه برای مسی، تازگی ندارد.

سوالی که اکنون به وجود آمده این است که چرا مسی از این نوشته روی آستین خود استفاده کرده بود؛ در حالی که هیچ‌کدام از هم‌بازی‌های او این کار را نکرده بودند؟ در این لحظه، این یک معماست اما پرسش‌هایی درباره درست بودن این حرکت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *