بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امین اسماعیل‌نژاد ؛ فاصله کوتاه رویا تا کابوس! + عکس

عملکرد ضعیف امین اسماعیل نژاد در رقابت های والیبال قهرمانی جهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۱
امین اسماعیل‌نژاد ؛ فاصله کوتاه رویا تا کابوس!

یقینا امین اسماعیل‌نژاد یکی از پدیده‌های ایران و حتی کل مسابقات لیگ ملت‌ها بود. اتفاقی که برای او در قهرمانی جهان ادامه دار نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین اسماعیل‌نژاد برخلاف لیگ ملت‌ها در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد بسیار ناامیدکننده‌ای داشت.

به گزارش پارس فوتبال، یقینا امین اسماعیل‌نژاد یکی از پدیده‌های تیم ملی والیبال ایران و حتی کل مسابقات لیگ ملت‌ها بود. او کار خود را در آن مسابقات به عنوان ذخیره صابر کاظمی آغاز کرد اما در همان هفته اول توانست خود را به ترکیب شروع‌کننده تیم ملی تحمیل کند.

امین اسماعیل‌نژاد در بازی‌هایی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفت، نمایش‌هایی فراتر از حد انتظار داشت تا جایی‌که حتی بعد از دیدار ایران و لهستان سرمربی سابق لهستانی‌ها یعنی ویتال هینن اعتراف کرد که امین بهترین بازیکن لیگ ملت‌هاست و نمی‌داند او تا الان کجا بوده است.

انتظار می‌رفت که اسماعیل‌نژاد در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز ستاره اصلی تیم ملی والیبال ایران باشد اما او هرگز نتوانست این انتظارات را برآورده کند. در هر سه بازی مرحله گروهی، میلاد عبادی‌پور، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را از آن خود کرد و در جریان شکست دیشب ما مقابل برزیل نیز اسماعیل‌نژاد به قدری ناامیدکننده ظاهر شد که در اواسط بازی جای خود را به صابر کاظمی داد. در حقیقت، امین در یک فاصله کوتاه، رویا را با کابوسی تلخ عوض کرد.

امین اسماعیل‌نژاد ؛ فاصله کوتاه رویا تا کابوس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *