بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فریاد یحیی از ترس مصدومیت سعید صادقی + عکس

نگرانی یحیی گل محمدی از احتمال مصدومیت سعید صادقی در دیدار با هوادار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶
سعید صادقی

سعید صادقی بیشترین تعداد دریبل را در بازی با هوادار ثبت کرد. از این رو یحیی گل محمدی خیلی نگران بود که این بازیکن مصدوم شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید صادقی بیشترین تعداد دریبل را در بازی با هوادار ثبت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از چهار هفته حضور کم‌اثر در ترکیب پرسپولیس که انتقاداتی را هم نسبت به او برانگیخت؛ سعید صادقی بازگشتی فوق‌العاده به ترکیب سرخ‌پوشان را رقم زد و با دو گل و تاثیر روی گل لوکادیا، نمایشی سزاوارانه از یک ستاره تمام عیار را ارائه کرد.

نکته جالب اینکه صادقی در این بازی چهار دریبل داشت تا در قامت یک هافبک کناری تکنیکی، بیشترین تعداد دریبل در این بازی را از خود به جای بگذارد و ستاره تیمش در دیدار حساس مقابل هوادار لقب بگیرد.

صادقی دو پاس کلیدی هم داد که یکی منجر به کات بک دانیال اسماعیلی‌فر و گل یورگن لوکادیا شد که همین گل زودهنگام، کار هوادار برای توقف پرسپولیس را دشوار کرد.

هافبک شماره 21 پرسپولیس، می‌توانست در یک صحنه نقش گل‌ساز را هم داشته باشد اما پاس او با ضربه کم دقت لوکادیا همراه شد تا اولین پاس گل این ستاره تکنیکی ثبت نشود.

این در حالی است که در یک صحنه زمانی‌که او از تکل مدافع هوادار گذشت و فرار خود را ادامه داد، یحیی لب خط با صدای بلند فریاد زد و احتمالا از داور می‌خواست که خطا بگیرد، او به شدت هم نگران آسیب‌دیدگی احتمالی ستاره تیمش بود اما صادقی با یک فرار زیبا آمادگی خود را به رخ کشید و از تکل گریخت.

سعید صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *