بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناامیدی محض سرمربی آبی ها از پیروزی در دیدار حساس

توخل: می توانیم رویا ببافیم اما بردن رئال غیر ممکن است

نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۹

سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید که تیم تحت هدایتش می‌تواند رویاپردازی کند اما حقیقت این است که «پیروزی آنان برابر رئال مادرید تقریبا غیرممکن است.»

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی‌های لندن در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۳ بر یک مغلوب رئال شده و فرداشب در دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو میهمان کهکشانی‌ها خواهند بود.

چلسی تحت هدایت «توماس توخل» فصل گذشته موفق به فتح لیگ قهرمانان شد.

و حالا مرد آلمانی در آستانه این بازی اظهار داشت:

بازی کردن در برنابئو یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها است. شرایط وقتی سخت‌تر می‌شود که مجبور باشید نتیجه مشخصی به دست آورید و در مورد ما این نتیجه یعنی با اختلاف حداقل دو گل یا بیشتر برنده شویم. گرفتن چنین نتیجه‌ای تقریبا غیرممکن و خیلی خیلی دشوار است؛ با این حال همچنان ارزش تلاش کردن را دارد.

وی افزود:

 ما برای پیروزی در این دیدار، به چیزی غیر از یک برنامه شگفت‌انگیز احتیاج نداریم.

چلسی در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان، رئال را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد. کهکشانی‌ها تاکنون ۱۳ بار لیگ قهرمانان را فتح کرده و هیچ تیم انگلیسی نیز تاکنون در برنابئو با اختلاف بیش از یک گل پیروز نشده است.

توخل ادامه داد:

مسوولیت فوق‌العاده سنگینی بر دوش ما است و باتوجه به شرایط بازی رفت، مکان بازی، رقیب و شرایط روانی ما، چالش بزرگی پیش روی ما قرار دارد. همیشه می‌توانیم رویاپردازی کنیم. گاهی اوقات مهم است که تصور کنید و رویا بیافید اما این رویاپردازی تمرکز شما را از حقیقت منحرف نمی‌کند و حقیقت این است که باید مهیا بوده و بدرخشیم.

وی اضافه کرد:

به برنابئو می‌رویم و همه تلاشمان را خواهیم کرد چون این جام ارزش تلاش کردن دارد. امیدواریم که به رویای خودمان جامه عمل بپوشانیم. اما باید واقع‌بین باشیم و از دل و جام مایه گذاشته و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *