بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش گالتیه به برد ارزشمند پی اس جی برابر یووه

کریستوف گالتیه : ما در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم و به آنها فرصت های زیادی دادیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰
کریستوف گالتیه

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که تیمش در نیمه دوم کنترل بازی را از دست داد اما عملکرد شاگردان ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که تیمش در نیمه دوم کنترل بازی را از دست داد اما عملکرد شاگردان ابراز رضایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پاریسی ها دیشبدر اولین دیدارشان در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ در همان دقایق ابتدایی با دو گل از کیلیان امباپه پیش افتادند و نیمه اول با همین دو گل پایان رسید. اما در ابتدای نیمه دوم وستون مک کنی یکی از گل های خورده را برای یوونتوس جبران کرد و در ادامه بیانکونری فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشت اما در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

کریستوف گالتیه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

ما در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم و به آنها فرصت های زیادی دادیم اما من در مجموع از عملکردمان راضی هستم.

در لحظاتی ما از عقب تر دفاع می کردیم تا بتوانیم ضدحمله بزنیم بنابراین از آنچه در نیمه اول انجام دادیم، راضی هستم. وقتی 2-0 پیش هستید، گل سوم از سمت درست یا غلط از راه می رسد.

روی کرنر کوتاهی که آنها زدند، جاگیری ما اشتباه بود و این به معنای آن است که باید برنامه متفاوتی می داشتیم. ما به آنها موقعیت دادیم اما این چمپیونزلیگ است و ما هم موقعیت هایی داشتیم که گل های سوم و چهارم را بزنیم.

در یکی از بهترین موقعیت های پاریسی ها، امباپه می توانست نیمار را مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت کند اما ترجیح داد خودش ضربه نهایی را بزند و این موقعیت را از دست داد.

گالتیه در مورد این صحنه گفت:

نمی دانم نیمار در موقعیت بهتری بود یا نه؛ باید دوباره تماشا کنم. این غیرمعمول نیست بازیکنی که دو گل زده، به دنبال زدن گل سوم باشد. من از عملکرد سه نفر خط حمله راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *