بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش به استقلال ؛ منبع پرداخت بدهی استراماچونی مشخص شد

حمید سجادی : باشگاه ها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۲
استقلال و استراماچونی

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند. بدین ترتیب استقلال می تواند بدهی استراماچونی را بپردازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند. بدین ترتیب استقلال می تواند بدهی استراماچونی را بپردازد.

به گزارش پارس فوتبال، حمید سجادی در بخشی از نشست خبری امروز خود اعلام کرد که استقلال و پرسپولیس می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند. این در حالی است که باشگاه استقلال اخیرا اعلام کرده بود که برای پرداخت مبلغ پرونده استراماچونی نمی تواند از بورس استفاده کند. وزیر ورزش اما اعلام کرد که پول برای خرج کردن است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سجادی در این خصوص تاکید کرد:

به من هنوز گزارش نداده اند. از سازمان خصوصی سازی مشورت های لازم را می گیریم. باشگاهها از بودجه هایی که دارند می توانند استفاده کنند و مشکلی وجود ندارد.

او از تشکیل کمیته ای خبر داد که باشگاهها باید از طریق آن، هزینه های مورد نظر خود را تصویب و اجرایی کنند:

ما خودمان یک کمیته مصارف تشکیل دادیم چون عددی که به حساب باشگاه ها آمده، پول مردم است. خواهش ما از همکاران این بود که هزینه های قابل توجه را از طریق تصویب در این کمیته پیش ببرند وگرنه پول برای خرج کردن است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال ماه گذشته اعلام کرده بود که برخلاف گفته‌ها این پول را نمی‌توانیم از بورس پرداخت کنیم. مبلغ حاصله از فروش آتی سهام مستقیم به خزانه واریز می‌شود و ربطی به پرداخت بدهی‌های استقلال ندارد. پول قبلی نیز صرف سرمایه گذاری بلند مدت شده تا ازمتافع حاصله برای باشگاه هزینه شود. با صحبت های امروز وزیر اما به نظر می رسد که آبی ها مشکلی بابت پرداخت پول استرا از طریق پول بورس نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *